Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



On tedy Smetana měl určitě na mysli primárně žvásty z dílny bludů a pohádek Dr. Sally a Eleny Danaan, o statečném Thor Hanovi a buzi Val Nekovi, transgender Ardaaně a třpytkovitém Fon Samcovi, jak statečně zařizují lásku a mír na reptiloidním Marsu, to říkám sama taky, že tyhle píčovinky jsou mi k ničemu a že to odvádí pozornost.
Ale Smetana to samozřejmě bere šmahem na celou mimozemskou otázku a skutečná GF ho nezajímá.

Protože z těch pohádek, co rozšiřuje NWO, je minimálně půlka pravda, většinou je to pravda i z více procent, než jen z půlky, prostě jsou nabalení na reálnou událost a převrací vše často vzhůru nohama, reálné události jsou pak špatně čitelné, mezi bordelem, který u nás propaguje Křešová na svých dementních Zprávách z Galaxie, kde jak Smetana správně říká, šíří absolutní zkázu a devalvaci veškerého dosavadního poznání.

Protože se tahle hnusná porno osoba u nás roztáhla a když se řekne "Galaktická federace", už je tím automaticky myšlena tahle zkáza, co bleje Křešová, tak se chmurně naplnila moje vize, jak si o toto téma bude každý otírat boty a celková valuta celého fenoménu půjde prudce dolů.

Ale co, alespoň se vyjasní jasně pozice.

Tady se děje spousta věcí najednou, je dobré, aby se vyjasnilo, kdo co chce.

Smetana mluví k lidem, kteří se primárně mimozemskou otázkou nezabývají.
Odvolává se na dlouhodobé studium nějakých hermetických spisů (já nic nestudovala, vlastně jsem byla docela dutá, proto mě nic nebrzdilo v akci), dále má ve všem pomoci nějakých X desítek božích jmen, což má z nějakých žiďáckých spisů (nevěřím jim ani pozdrav, natož okultní pravdy), dále pojímá jako smysl života to, že "nesejde z cesty" a "nenechá se zlákat pastí", čehož má být smysl, že tu žije poslední život a na toto hrozné místo už se nebude muset nikdy vracet (takže mu jde výsostně o sebe, je to ultrasobectví, vůbec ho nezajímá společnost a její vývoj, reálné události, reálné fenomény)

Dejme tomu, že vymezil určitou skupinu lidí, kteří do věci mimozemské otázky vůbec nijak nepatří, vůbec nijak s ní nejsou v kontaktu.
Tradiční duchovní lidi, co chtějí ukončit svou Samsáru, protože dospěli tak daleko, že rozumí reinkarnaci, hrabou se v minulých životech, napojili se na nějakou galaktickou magii, hází s nimi všelijaké podezřelé a mafiánské struktury, jako "archanděl" Michael, Metatron atd. .... blbnou si s tím, mají z toho radost, úzkostlivě se pořád očišťují před spaním, mají noční můry atd.
A výsledkem má být, že definitivně opustí tuto planetu a nebudou se sem muset vracet.

To by se jim myslím i mělo povést, protože při prudké depopulaci už je sem ani nikdo tahat nebude a starý archontský systém, který tu udržoval tu "samsáru", tedy údajnou školu na učení duší, se rozkládá a začíná být minulost.

Takže v minulosti, když někdo umřel, většinou ho zmanipulovala banda archontů, ať se vrátí, zneužili jeho svobodnou vůli a díky té mu vsugerovali, že tu nutně musí ještě absolvovat další život. Jediný způsob, jak se dalo za starých časů toto překonat, bylo tedy pevné propojení s vyššími světy, jako to udělal Buddha, nebo čestný život, kdy člověk vevnitř věděl, že tu nemá žádné dluhy a sebevědomá drzost, kdy dokázal vyfakovat s Archonty, nenechat se zmanipulovat a jít si, kam chce.

Teď by mělo být vše jinak, protože se této planetě z mého vidění velice ulevilo, přes 20. století tu byl natažen ostnatý drát kolem planety, byly tu dimenze 3 - 4D, vyšší už byly zamčené a dostat se skrze to ven vyžadovalo mít štěstí, využít pomoci z vyšších světů, nebo udělat divoký dimenzionální kousek přes střed planety.
Taky tu bylo napěchováno několik miliard duší, které měly problém odejít a v minulých letech se tento stav velice zlepšil, proto taky okolní prostředí už není zdaleka tak temné, vrtivé a zlověstné, jak bývalo.


Takže duchovní starosti těchto lidí, aby se sem už nemuseli vracet, jsou myslím si zbytečné.

Až tady nastane depopulace, až zkrátka vymřou všichni ti očkovanci a nebudou se moci dále množit a bůhví, co do tohoj ještě přijde a až ti, co "nejsou na cestě" a okolní události berou jako svoji realitu a ne jako "ďáblovu past na sejití z cesty" a uvidí mimozemšťany a začnou se s nimi bavit, tam někde se osud tohoto lidstva začíná otáčet k dobrému a od té doby je vše již na bázi dobrovolnosti.
Takže tu zůstanou jen ti, co chtějí být lidi s touto planetou, co hodlají být "lidstvo z Tarry", co jsou těmito lidmi rádi a nikdo je do toho nenutí a mají zájem svoji vlastní rasu zvednout a uzdravit.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter