Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.11.2022 >



On je ten článek možná poněkud chaotický, ale snažila jsem se najednou popsat kosmologickou realitu, základní osu dění, co se tu děla s vesmírným virem, jak popisuju nepřítele, nejzákladnější změny a děje a reality.

Koho to zajímá, ten se tím snad prokouše.

Tím, že chápu nepřítele jako vesmírný vir a ne jako archetypální neměnné zlo vyplývající z principu duality, mám jiný náhled, než všeobecně sdílený v ezo prostoru.
A tím je: ber temnotu jako učitele, nebojuj s nimi atd.

Já jsem přesvědčená, že to je úchylný náhled, brát zlo jako učitele.
Je to vesmírný vir, chce nás to zničit, proč se od toho učit?
Co se můžeme naučit od nějakých satanistických úchylů, kteří lžou, ničí, zabíjejí a škodí od rána do večera a všem neustále hážou klacky pod nohy, většině lidí zničí život a radost z něj, neumožňují normální a zdravý rozvoj společnosti a jednotlivce?
Vůbec nic, veškerý svůj zdravý vývoj můžu začít teprve tehdy, když se zbavím NWO, já budu mít duševní klid až tehdy, až uvidím, jak lidstvo vylikvidovalo infiltraci do své rasy, přestalo tolerovat satanismus a chápe galaktickou realitu.

K tomu je stále daleko, ezo scéna je tak připosraná, že si stále namlouvá, že od satanistů se může cokoliv naučit, že jsou to naši učitelé a člověk s nimi nemá bojovat.
Směšné. A neuvěřitelné, jak jsou lidi extrémně debilní, zmanipulovaní.


Co se týká propojení s planetou a Stvořitelem, tak to je jediné velice funkční kouzlo, které mi doopravdy velice pomohlo proti útokům NWO, proti okultním to tedy zabírá úplně skvěle.
Pro mě je to nejčistší spojení, které nejvíce ozdravuje DNA a které nejvíce člověka staví na cestu, po které má jít a je to "kouzlo" zcela zbavené ideologického balastu jakýchkoliv kultických systémů, jako třeba křesťanství, bohů, bůžků, archandělů a podobných debilovinek.

Planeta je naše živá planeta.
Stvořitel je spirit nekonečna, věčnosti a bytí.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter