Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ten Rudolf Vávra v pořadu o rizicích 5G rozebírá, že oni jsou schopní skrze DNA, které má své frekvenční vlastnosti, přes ten systém 5G zaměřit člověka a působit na konkrétní orgán v těle, aby se třeba napínal, že je možné, aby člověku třeba prasklo břicho, nebo něco takového.

A to mu na 100x děkuju, za takovou informaci, protože to je pravda a mám zážitek, kterým to mohu potvrdit.

Za divokých dob roku 2020 se mi stalo, že jsem seděla na posteli, chtěla jsem něco jenom rychle udělat a jít dál, ale byla jsem mimozemšťany z GF varována, ať zůstanu co nejvíc v klidu, že probíhá útok od NWO.
Asi dvě minuty jsem se potom nacházela v chaotickém otupělém stavu, kdy bych nebyla schopná vyvinout jakoukoliv myšlenku, zkrátka byla jsem v těžko popsatelném chaosu bezmyšlenkovitosti a cítila jsem, jak se mi napíná břicho, boky, jak "tloustnu", pro ženy, které znají nepříjemné ponižující stavy při bolestivé nafouklé menstruaci, tak něco takového, ale víc, akorát že bez přímé fyzické bolesti, pouze ten pocit nafukování.
Po dvou minutách to přešlo a já se otřepala a ožila.

Šla jsem se podívat z okna a hle!
Nad naším barákem nařádkované mráčky jak podle pravítka, které se do deseti minut rozfoukaly, jakoby nikdy nic nebylo.

Tak to je klasika 5G.
Tedy primitivní pozemské SS technologie proti těm mimozemským, něco jako kojenec v plenkách.

Mimozemské, vesmírné a kosmické reality a dimenzionální technologie umí ještě úplně jiné kousky.
Asolutně nejvíc "hardcore", co se mi kdy stalo, v tomto ohledu, byly brutální chaotické dezintegrační útoky s kultickým podtextem, které jsem zažila na konci r. 2015, krátce poté, co jsem poprvé navázala kontakt s Galaktickou federací, kdy se mi objevila obrovská neslyšná světlice po půlnoci v údolí, která pulsovala podle hovoru, který jsme vedli, kde jsme se shodli, že USA a NWO jsou kurvy k zlikvidování.
Kdyby to byli nějací Annunaki z Blízkého východu, nedivila bych se.

Krátce poté jsem zažila týdny temna, kdy na mě útočily extrémní síly, věděla jsem, že to je NWO, myslela jsem si, že jsem klon, hýbala se jak robot, byla jsem doslova na dálkové ovládání, nemohla jsem si nahmatat tep, jednu dobu jsem prý neměla duhovky a jednoho večera se mi stalo, že mi svítilo zelené světlo z očí.

Tehdy jsem absolutně neovládala své tělo, byla jsem ovládána dvěmi mužskými entitami, které ovládaly každý milimetr mého těla, klidně na mě mluvili, ustlali jsme si postel, lehli jsme si, přetáhli přes sebe deku, když jsem zavřela oči, viděla jsem před sebou proudící červí díru, když jsem je šokem otevřela, od vnitřku paže se mi odráželo zelené světlo, tak jsem je zase zavřela, klidný hlas ke mě promlouval, že se mám slečna uklidnit, že jdu seřídit nějakou konstantu do vesmíru... no v tu chvíli jsem si říkala, máš to holka za sebou, teď umřeš a pak jsem ztratila vědomí a ráno se probudila.

Dozvěděla jsem se, že jsem vše seřídila tak, že každý den bude normálně následovat po tom předchozím, že máme dost času a že se telepaticky domluvíme a trochu se se mnou houpal svět, kočka vyváděla zvláštní egyptské věci a připadala mi větší.

Tož tak.

Abych zhruba vykreslila rozdíl mezi obyčejným blbým SSáckým 5G a mimozemským rachotem.

Jakože 5G tou tupou dementní šedivou silou vytváří svébytného démona demence, který neustále vzniká a zaniká a lepí se na těla a odchází.
Teď jde vše do úmoru, prostě musí pojít vše dementní.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter