Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já jsem tyhle láskařský úchyly vážně nepochopila. Co mají proti emocím?
Já nevím, když jsem zažila evidentně technické útoky od NWO, volty do hlavy a to jsem sem byla narukovaná nedobrovolně, prostě jsem do toho MUSELA JÍT a měla jsem problém se po 2. světové jako mrtvá vrátit na loď, bylo to tady zamčený .... už toho mám dost vy prolhaný sráči.
To jako jsem ještě povinná po tomhle všem nemít emoce a říkat láskyplaný prolhaný sračky????

Už bych si přála, aby na tyhle láskosráče došlo, aby jim něco spadlo na držku.
Lžou, kudy jdou.

Milují lež, pokrytectví a šedivce, to je na zvracení.
Kecy o lásce a vnitřní vyrovnanosti a krystalické DNA ještě nikdy nic nezachránily.
Kdybych Alex a Sueneemu začala do ksichtu oplácávat slizkou žábu, kopat je do žeber, vážně bych v těch sráčích nedokázala vyvolat agresivitu, vztek, nějakou obrannou reakci?
Co to je za úchyly?
To je jako jinej živočišnej druh?

Kdybych Sueneemu podřízla haranta před očima, nebude mít chuť mě zabít?
Ne, on by mě asi zabil kecama o lásce, tipuju.

Jak můžou takový pokrytecký sráči pořád mlít takový lži a marnit náš čas?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter