Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Čím dál víc mám ráda lidi pragmatické, co dělají něco konkrétně přínosného, jako je ten Vávra, než ty blamcaly o hovně.

Už mě to nějak nebaví - aniž by kdo kdy viděl živého mimozemšťana, tak máme Plejáďany, největší CIA fake všech dob, o kterém nám pohovoří na konferenci o mimozemšťanech Tonda Baudyš totiž ... (člověk neví, jestli se smát nebo brečet), dále máme Arkturiány, na kterých možná něco bude, ale třeba taky né, pak máme samozřejmě spoustu spoustu lásečky k šediváckým zrůdám s černýma apokalyptickýma očima a ty všichni tito chytráci propagují nejvíc a spousta spousta výsměchu, nedůvěry a opovržení vůči nějakým Annunakům, což jsou božstva starého Sumeru.

Prý jsou příliš "emotivní", že jako dokážou mít normální emoce, jako my, že nejsou úchylové neschopní hněvu, jako jsou dle svých vlastních slov Suenee, nebo Alex.
Jestli je tohle pravda, že nejsou schopní hněvu a že "nechápou, jak někdo někoho může zabít", tak jsou fakt malinko divný a já se takových lidí bojím.
Protože jsou buď bezemoční, což je nebezpečné, nebo umělí a to je nebezpečné a nebo super hloupí a prolhaní a to je nebezpečné.

Začínám mít "Annunaki" doopravdy ráda, zdá se, že jsou jediní, kteří jsou normální, zbytek je nějaká divná bezemoční sekta, úchyláci zaměření na lži, úlisný nesmysly a šedivý zrůdy.
Láskový prolhanci s jejich úchyláckou love agendou ovládli prostor vyvolávání mimozemšťanů CE-5, ještěže se mimozemšťani objevují nezávisle na nebi i normálním lidem, který nejsou z křemíku a nemilují kudy jdou.

Galaktická federace nevím, kam přesně mezi tento mišmaš patří, ono je to hlavně úplně jedno, protože tady máme skvěle rozjetý ezo-business o mimozemšťanech, máme jejich všelijaké druhy, máme o nich bohaté teorie, máme mnoho verzí galaktických dějin a perfektní teze "o krystalových technologiích", ale nikdo nikdy ještě žádného mimozemšťana veřejně nepřivedl, neexistují fotky....


Buď je to celý hra CIA, nebo je to jen zčásti hra CIA a GF je realita.

Ale nejsou tam bezpohlavní bezemoční úchylové, kteří si nechají od zrůdné populace této planety srát na hlavu.
Zajímavé.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter