Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Prosazování šediváčků je vážně protivné, otravují s tím všichni a non-stop a těmto, co prosazují šedivce se nedá jakkoliv věřit. Obecně se nedá věřit žádnému pořadu o mimozemšťanech, který jakkoliv používá úvodní fotku, nebo jakýkoliv vizuální symbol odkazující na šedivce.

Alex a Suenee v šedivácké agendě jedou taky, doslova blaženě prdí z výroků nějakých šedivých potvůrek, se kterými se zná jakási Sue Walker.
Podle mé GF je to záškodnická nablblá rasa šedivých plecháčků, které mají ve výběhu pod kontrolou, oni si prý nejsou vědomi žádného zla, protože mají daleko menší spektrum vnímání, jejich emotivita je zastřená, ale škodí.

Já nevím, proč bychom se měli jakkoliv orientovat na šediváky, už je to fakt otravný.
A hodně podezřelý.
Protože na jednu stranu tady všichni ezouši tvrdí, že "je strašná ta hrozná agenda o mimozemšťanech, jak se zastrašuje" a jak je potřeba, aby lidi v ně měli větší důvěru a zároveň s úsměvem servírují strašidelně vypadající plecháček a říkají "podivej ty sou loztomilý pupu"

Kdo jim to má věřit?

Naštěstí se najdou pořady, které mají smysl, tady je zajímavé povídání o 5G a co to umí:

Vliv 5G sítí na člověka - Ing. Rudolf Vávra a Daniel Šváb
https://odysee.com/@STOP5G:9/Vliv-5G-s%C3%ADt%C3%AD-na-%C4%8Dlov%C4%9Bka---Ing.-Rudolf-V%C3%A1vra-a-Daniel-%C5%A0v%C3%A1b:7#7




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter