Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2022 >


I Suenee a Alex věří Dr. Sallovi, jak jsem pochopila. Přitom, všichni tito berou informace z knih a regresivních hypnoz.

Kdybych neviděla na nebi ta chytrá světla a nevěděla, podle jejich pohybu a mého telepatického kontaktu, že komunikuji přesně s těmi, kteří ta světla ovládají a které znám jako GF a se kterými a díky nim jsem přežila útoky od NWO, myslela bych si, jo holka, máš haldy, jsi blázen, všichni tihle láskyplný lidi říkají něco úplně jiného....

No jenže díky tomu, že se dají ty světla vyfotit a vím, že nemám haldy, tak mám o všech těchto chytrácích velice mohutné pochyby.

Už je mi podivná ta hloupá nekritičnost.

Dr. Salla vypustí, že korporátní globalisti, jako Elon Musk spolupracují s GF a nic, pohoda, jede se dál, Dr. Salla je furt bourák.
Hypnoterapeutka Dolores Cannon legalizuje šediváky, celý temný program USA 2. pol. 20. století, že jsou to jako malé potvůrky, do kterých si vlezli hodní mimozemšťani, kteří furt nic na téhle planetě nechápou a že ty 3 symptomatické tečky po únosech jsou prý symptomy UZDRAVENÍ jejich technikou ... a nic, pohoda, jede se dál.
Žádná kritika.
Křešová hrála v pornu a zase, nic, jede se dál, žádný rozruch, žádná kritika.

Nulová kritičnost, vypatlanost, důvěřivost vůči NWO, křiklavá hloupost.
Je to nepřirozené, tomu nevěřím, že jsou doopravdy všichni takhle hloupí.

Toto vypadá na zavedený a zajetý program, desítky let pěstovaný a rozvíjený, zřejmě v rukách CIA.

Po dlouhé desítky let rozvíjené "utajené" poznání o mimozemšťanech, kam je neustále aplikována představa šediváků a blonďáků, jakoby dojemné příběhy z hypnoterapií atd., důraz na technicismus ...

Ale podělalo se jim to. Evidentně desítky let pěstovali "exopolitiku", aby dnes lidstvo definitivně oblbli a zotročili i mimozemskou, oficiálně přilítlou složkou, kde bychom přijali zrůdné děsivé přízraky šediváků s černýma očima, jako něco lepšího, jako "božstva" + by se do toho nainstalovali SSácké blond árijské genetické pokusy jako noví polobohové.

Jenže, mezitím se semlelo něco, s čím úplně nepočítali - zamotali se jim do toho reální mimozemšťané z Galaktické federace a tyhle mimozemské ksindly vypráskali z planety a definitivně hlídají vzdušný prostor planety, proto CIA a NWO už NEMŮŽE ten jejich hnusný šedivácký kontakt uskutečnit.
A Galaktická federace trvá na tom, že nebude dělat bombastický kontakt, když lidi nespolupracují.

Takže na internetu jede desítky let pěstovaná falešná propaganda, ve které se vědomě nebo nevědomě vezou všechny exopolitické zdroje, ale realita, o které referují, už dávno neexistuje.

Já nevím no, moje GF rozhodně není plná nablblých vzdychajících bambulů, "co nechápou, jak někdo někoho může zabít".

Situace je zajímavá, krajně zajímavá.
A bude ještě zajímavější, věřím.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter