Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2022 > Kiki_> 

On je ten pocit vůbec takový skvostný - vím, že přežije čtvrtina až polovina, kdybych chtěla nějaké "brát sebou" navíc, tak je mi úplně špatně, protože by to bylo na moje konto, to znamená, že bych na svoje energetické, duševní a časové náklady musela ty dotyčné předělat na nové čisté hodnoty.
Takže je nutné pochopit, že toto dále nejde a všechny scénáře, které se tu odehrají, budou depopulační.

To je to, mainstream je peklo - nacistický lid hajluje, jak je dobře, že pozavírají dezinformátory, absolutně není jasné, kolik pronacistických kolaborantů v naší zemi doopravdy žije, vypadá to, že na jednoho vlastence a Čecha připadá 5 kolaborantů a 10 nicek, co ani nechápou pojmy jako "vlastenectví", "kolaborace" atd., to je na ně moc složitý, už 10 let datlují na FB a ve škole nedávali pozor.

Toto je neudržitelné - a to je pořád hlavní proud.

No a co alternativa?
Další katastrofa - podle narážek, co jsem na sebe tak vyposlechla, jsem podle ezoterických filosofů zlá, pomýlená, falešný prorok, případně hodně ulítlá.
To, co říkám, bere vážně minimum lidí.
Teď jestli je pravda, že jsem vlastně mimozemšťanka z GF na misi, tak podle toho "jak jsem dopadla" při sebelepší vůli, si GF pochopitelně taky vyhodnocuje, jak moc se s tím tady mazat a snažit se.

No a nevypadá to moc růžově.

Všichni tito alternativci, co nechápou, co bylo NWO a věří v nějaké americké hochy a ne v můj případ, že pokud válka, dost dobře probíhala úplně jinými mechanismy, než chrabrou armádou emerických hochů v podzemí, a to sice magicko - kosmicko - okultními + mimozemským high-tech a o to méně to byly mlátičky ve vesmíru podle pohádek "Solar warden".

A naprosto stěžejní je, aby lidstvo hromadně pochopilo, co je NWO, že to je mimozemská organizace a pokud je chceme dát pryč, musíme si povídat s mimozemskou organizací postavenou proti nim, tedy GF.
A přistoupit na mnohá další dimenzionální pravidla hry, jakože třeba dokud nás nezajímá, že oni létají na nebi a pořváváme na ně, co mají dělat a sami se nejsme schopní zorganizovat a na veřejné civilizační úrovni je kontaktovat a hromadně ke komunikaci vyzvat, nemůžeme čekat kontakt.

Prostě to je už utopie dneska, když vidím, jak letí ASK, i když jsou důkazy, že lže a hrála v pornu, jak je pro všechny pořád miláček, třeba pro toho Baudyše, to už nechápu.
Prostě demence a depopulace vyhrála a už aby se to začalo dít, protože já se chci dožít doby, aspoň jednou to chci zažít, vědět, jaký to je, "když to vypnou", tu SS NWO zrůdnost mikrovlnky mlátící do hlavy, zlé elektromagnetické mučírny kolem celé země.
Nenávidím ty tlaky, které jsou dnes běžné, dřív se intenzita takového nepříjemné záření vyskytovalo jen v hloučku dementů se smartphony, teď je to absolutně všude.

Takže nejdřív pomřou dementi a snad se dožiju, že tu zrůdnost jednou někdo vypne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter