Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 Kiki_ (Občasný) - 14.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
nelze než souhlasit, jsme jak psi co se perou o kost pod stolem kde Rockefeller a Putin hrají karty.
Rozhádaní sami se sebou, šijem do sebe jak to jen jde a přitom hlavní argumenty jsou o tom, co je totalita, co je demokracie, kde začíná a končí dezinformace. Komu by se měla zavřít huba. Dohromady pravdu nemá ani jeden, ale do krve se za to budou bít oba. A přitom oba mají obojek a ani jeden už nedostane od páníčka nažrat.

Takový dojem mám z komentů pod tímhle článkem:


https://www.novinky.cz/clanek/domaci-dezinformacni-weby-maji-namale-40411475?fbclid=IwAR2URJf-eiYy4gXQI0fE2LSu2B_wyhH02vIYQv_CBg1kxcW9WxnBZE9cdp4

A co s takovejma? vysvětlovat jim to? škoda energie, umlátěj vás nesmyslnýma argumentama už jenom protože jim jejich program "já mám vždy pravdu" nedovolí se ani zamyslet a přehodnotit. Pro ty je egoisticky důležitější vyhrát slovní přestřelku i kdyby měli zmrznout, hlavně že to dezinformátorům natřou! A pokud budou mrznout, tak za to samozřejmě taky může Putin... protože...no protože Putin je zlej a my ho potrestáme třebaže nám do teď nic neudělal. Dva si prostě něco vyříkávaj a my si musíme hrát na velké moralisty a zasahovat do něčeho, na co nemáme (zato kdyby stařence někdo ukradl kabelku a ještě jí zbyl, kolik lidí by šlo pomoci stařence? tady to vypadá že polovina lidí by šla ještě stařenku ztlouct, místo toho aby zloději rozbil hubu). Většina tady znala akorát pár ukrajinských uklízeček které prchly aby si tu vydělaly, a názor že rusko je jedna velká totalita a zlo a to jim stačilo k tomu si udělat názor. + ten kec o tom jak nám dva zlí ruští agenti vyhodili muniční sklad někde v prdelákově 🤣.
Kolik lidí ví, že na Ukrajině je korupce taková, že Sicilští mafiáni by bledli závistí? Kolik lidí ví, jak se tam obchoduje s orgány, kostmi a celými částmi mrtvol a prodává se to na západ na transplantace? Tam je prostě všechno dovoleno, jakákoliv prasárna se tam dá v pohodě zakrýt. Ale my známe jenom ty chuděrky uklízečky, takže je to určitě hodná země která si neslouží být napadena. A když tam půjde někdo cíleně vyčistit tyhle nelidský prasárny, tak je to agresor. Vážně super... Až se na našem obyvatelstvu bude experimentovat s genovou terapií, taky budem žebrat o pomoc ... wait a minute... 🤔 to už se vlastně děje... a naší záchraně ještě koušeme do ruky ... tak nic - tlačítko reset 🤣.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter