Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.10.2022 >


Debatní speciál 04.10.2022 - Perspektivy malých politických stran a hnutí v přicházející systémové změně
https://odysee.com/@radiosv.studiokadan:6/Debatn%C3%AD-speci%C3%A1l-04.10.2022:2#2

Ing. Tichý:

"Mě se třeba lidi ptají, když to půjde přes ten kvantový počítač, jestli to taky nebude ten elektronický koncentrák, jako chtějí ty globalisti. A já říkám, podívejte se, jsou sice určité záruky, které dávají, že ne, ale je to povídání, já vám za to ruku do ohně dát nemůžu... ale když se mě zeptáte, jakým jiným způsobem vyčistit peníze, zarazit korupci atd., tak já si jiný způsob neumím představit, protože jestli budou na něco přidělené peníze... řekněme obec třeba bude dělat kanalizaci, nebo dláždění, ... tak si objednají nějakou firmu, budou mít účelně přidělené peníze a ona by teď měla z těch peněz někomu platit úplatek, teď se tomu říká provize, ale je to totéž, ... tak ten kvantový počítač jim to neumožní, aby to převedli. Tak to je jako dobré."


Baudyš u toho blaženě prdí.
No ty kráso, to je síla.

Tak si inženýr odpověděl ne?
Tohle JE přesně ten nejbrutálnější technicistní koncentrák, jaký kdy byl. Systém dělaný pro OTROKY a NEZODPOVÉDNÁ HOVADA BEZ MORÁLKY, který jim nedovolí podvádět, krást, dávat úplatky ....

Kristapána, jak tomuhle někdo může říkat naděje a nový věk?
Vždyť je to ten nejhorší fašistický systém, který nedovoluje ani svobodnou vůli dělat zlo a natlouct si kokos.
Normální člověk bude úplně bezmocný, ten zrůdný kolos budou ovládat mocipáni.

To jsou ty "alternativci" fakt TAK DEMENTNÍ ????
Ing. Tichému nevěřím ani nos mezi očima, fuj.


Ten nový věk bude v tom, že všichni tihle kriplové, co by rádi upláceli, nebo podléhali neúprosnému počítači budou mrtví a na této planetě zůstanou pouze lidi, kteří se chtějí rozvíjet a chovat se jako lidi.
To je řešení a nový věk, ne digitální fašistická kontrola.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter