Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.10.2022 >

Křešová dále šíří amerického CIA šaška Ismaela Perése, jehož originální sledovanost v USA je slabší, než co má Křešová tady u nás v Čechách.

Tragédie, že americký CIA sračky zničí vše, co se tady v této zemi vybudovalo, všechny snahy Galaktické federace se skrze šamanku Namu a tuhle špinavou couru ASK zašlapaly do bláta a čeká nás už jen zkáza.
Vše mohlo být jinak, ale ne, český lidi jsou vypatlaný vybagrovaný proamerický a prožidovský, proglobalistický hovada a vypatlanci.

Jen to dřív nebylo tolik vidět, teď jak se to vyjevilo skrze couru Křešovou, tak je ten stav vidět.
Těch 30.000 lidí, kteří se začali o mimozemšťany zajímat až teď, skrze tuhle ohavnost ASK, jsou odporný vypatlaný odpad a bohužel, celou dobu se latentně podvědomě spoléhalo přesně na tuto skupinu obyvatel, celou dobu dimenzionální války, že zaberou.

Ale oni nezabrali, zabrali až se CIA scénářem.

Takže teď se ty vypatlaný hovada utěšují tím, že jak zemřela babka Alžběta II., že jako tím padlo NWO a začíná ráj na zemi.
Že prý to všechno řídila a za všechno zlo na zemi mohla ona.

Je to jak říká V.K. - byla šéfkou Komise 300, jak zhebla, teď je šéfem té stejné, stále funkční struktury, její synáček Charles.
Jsou to jenom postavičky, nic víc, zlo na zemi je existence jakési Komise 300, nějakých zbohatlických amorálních chcípáků, kteří si myslí, že mají právo o nás rozhodovat.
Dále SS struktury a technologie, které nás denně ničí a poškozují a v jejichž kompetenci jsou energetické útoky do těla člověka na dálku, primitivní ovliňování myšlení atd.

Toto vše stále existuje dále, i když britská královna zdechla a je úkolem LIDÍ, ne mimozemšťanů, tyto struktury zabít a zničit.
Je to primárně úkolem lidí, chtít je zničit - jakmile lidstvo dospěje k tomu, že je chce zničit, už vyjevuje stupeň pochopení, které GF potřebuje vidět, pak nám samozřejmě mileráda POMŮŽE, ne že to udělá za nás.

No ale k tomuto pochopení je stále zoufale daleko, protože ASK devastuje nás exopolitický veřejný prostor a superstupidní nanynky hýkají o tom, jak chcípla bába a teď přijde "nový finanční systém".

Ona spíš přilítne ruská bomba, ne blaho na zemi pro každou vypatlanou krávu.
Rusko vyhlásilo "svatou válku" proti "kolektivnímu západu".
To nejsou bezvýznamná slova, od vojenské velmoci, to jenom aby nanynky trošku tušily, co je asi tak zhruba ta "bezvadná budoucnost".

A úplně srandovní je, jak CIA nasadila hru na Enki.
Jeden chcípáček od CIA říká, že ENKI JE ZLÝ. Druhá prostitutka od CIA říká, že ENKI JE HODNÝ. Takže teď se všichni hádají jak kokoti o nějaký zpuchřelý existenci z mytologie starého Sumeru, čekají "jak to s ním dopadne", ale nikdo nepochybuje, že je to třeba celý blbost.

Moje GF říká, že žádný Enki tu není, že jsou to blbosti.
Tomu věřím, že jsou to CIA sračky.
Proč ty sračky musí zamořovat náš český prostor?
Protože máme debilní lidi, proto.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter