Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Staroušci v DD a mentálně postižení v ústavech atd. jsou nevinní, nemohli se bránit.
Na kom leží doopravdy VINA, je střední generace, pracující lid a všichni od adolescence výše, kteří do toho šli dobrovolně, jako stádo úplných tupců. Ti budou muset pochopit, že zemřou předčasně.
Mají v krvi takových sraček, že jakmile se dostanou do zátěžové situace, trefí je šlak, dostanou infarkt, nebo něco takového.

Rusům stačí na oočkovaný západ naházet pár menších bomb, které vůbec nemusí být jaderné, aby pořádně vyšokovali obyvatelstvo, oni pochcípají na šok, infarkty atd.
Co nestihne případně Rusko, dodělají složenky za energie.

Budou padat, ale duchovně jsou v pohodě.

O to, aby se z tohoto nestala "sklizeň", se tu vedla válka, které jsem se účastnila a šlo v podstatě o válku proti vesmírnému viru, který by nás sežral, když už, tak všechny.
Takže žádná "sklizeň" a tyhle úchylárny nějakých temných matrixových přízraků už absolutně nehrozí.

Takže očkovaným hrozí normální smrt, jejich posmrtný život ale ohrožený není.

A je žádoucí, aby očkovaná část lidstva odpadla, protože jednak jsou to vydlabaný napapanci z "vyspělých částí" světa a jednak tíhnou k fašismu a mají v těle takových metalických a magnetických sloučenin, že jsou jak rádio na dálkové ovládání.
Takže jsou do budoucna velice nebezpeční.

Skrze očkované tupé davy idiotů jsem začala upřímně nenávidět lidstvo.
Tihle ať doufají v medbeds, jasně, tihle, kteří na osvobozovací revoluci proti NWO hodili bobek a všechno zradili, zrovna tihle dostanou medbeds, to určitě.

Hezky vypapat následky a získat zkušenost, milé lidstvo.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter