Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A už dávno to není o tom, že chudinky lidičky nic nechápou, že nemají informace.

MAJÍ informace, mají vše, na co si vzpomenou.
Jenom si zvykli pořvávat na mimozemšťany, že ještě tady mají bebíčko a támhle je to trápí, JAKTO že to ZA NĚ ještě nevyřešili, co si to dovolujou, ksindlové lítací a JESTLI jejich malicherné přání nesplní, ať táhnou.
Mimozemšťani se snaží o sto šest a lidi na ně řvou, že mají makat víc.

Už je toho nějak příliš.

Lidi informace mají, moc dobře vědí, jak věci jsou.
To, že raději věří libivým kecům CIA než skutečnému poselství, je jejich vina, jejich rozhodnutí.

Jestli jsou u nás vědci, co rozumově vědí, kde je pravda, ale mlčí, stejně tak intelektuáloví a filosofové, stejně tak každá ta nanynka, co se zajímá o mimozemšťany po tom všem ...

považují za symbol mimozemšťanů šediváka a jsou přesvědčeni, stejně jako SS USA vláda, že z jejich strany plyne nebezpečí a že je vše jen o technologiích...

tak ať jdou do hajzlu.
Všichni už.

Už je toho nějak moc.

Už je to jenom o svobodném rozhodnutí a to evidentně tendenčně směřuje k NWO, technologií a zlu.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter