Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

" Nemůžeme tolerovat znásilněnou pokleslou společnost a idiotské myšlenky připravené pro takovou společnost."
To jsem napsala dobře, v tom se musím pochválit.

Mám z toho všeho, co se stalo, ten dojem, že jak jsem přežila tu válku, pozabíjela různé příšery, případně je vypakovala, byla jsem pro ně tak zuřivá nepohodlná rušička, že to radši zabalili, protože v přímém napojení na Stvořitele zkrátka nebyli schopní obstát, jakožto přízraky temnot, ... tak se i vzhledem k mnoha dalším činnostem dalších lidí a nejrůznějších dějů stalo to, že NWO si splnilo svoji "pětiletku" a jede dále podle plánu, ovšem ty plány z "pětiletky" jim zdaleka nevyšly, jak chtěly a já jim třeba nehorázně překážím.

Protože já jim vidím do karet, úplně přesně vím, co chtěli.
Já měla být mrtvá, nebo v blázinci, neschopná výpovědi, stejně jako další lidi, které pozabíjeli a proto je tak příšerné děsivé ticho.
Jak se mě minulý rok snažili tady dostat, abych to zabalila, nebo veřejně nic nepsala, to bylo do nebe volající, naštěstí se to žiďákům nepodařilo.

Pak nasadili ASK a podobnou havěť a ta už bleje davům čisté lži od NWO, těm znásilněným, potetovaným, různě vyšinutým a zešílelým lidem, pomalu, ale jistě, jako když vaříš žábu v hrnci, podsouvají čím dál větší debility a pohádky.
A ti znásilnění pokorní otroci prostě papají, že jsou polomrtví, protože se tranformují a ne že jsou tu zapojené NWO technologické systémy, formátuje se jim myšlení, to proto, že Elon Musk je hrdina, z mimozemské záležitosti se dělá dojemná charita pro socky na okraji a žádná snaha o otevření skutečně celospolečenské diskuze, i na vědecké úrovni se tlumí....
To proto, aby to čím dál víc znásilněná, nemocná a zešílelá populace čím dál víc naprosto apaticky přijímala, takový byl plán, tak to chtěli, ale nepodařilo se jim to až tak, jak chtěli a navíc přežili pro ně nežádoucí osoby, jako třeba já a i když jsem sama, dokážu jim v tom dělat pořádnou rotyku.



Zároveň, je směšné, jak si ASK stěžuje na to, že "oni" (tím myslí asi mě) dokážou prý VŠECHNO PŘEKROUTIT.
Aha, na to, že jsem prošla několikaletou dimenzionální válkou na straně GF a naší planety, můžu říct, že takový překroucený svinstvo od NWO, co tahle coura bleje, tak to je PROFI.

Opravdu to každá vidíme kapku jinak, de facto úplně jinak, ale je absolutně o nervy, jak NWO je nabalený na skutečnou Galaktickou federaci a pravdivé informace produkuje v opačném významu.

Nejkřiklavější byl třeba listopad 2021, kdy se začal technologicky rozkládat ten bludný "Matrix" a zlé vlivy začaly opadávat ve velkým a NWO z toho ukuchtilo "setkání v Antarktidě".

No comment, neustále všechno překrucují a hlavně, hlavně ať zbožňujeme a legalizujeme tajné vesmírné programy, jupí, o to jde, že?

Takže mě samozřejmě jedině těší, že tak cupuju nervy, z pozice toho skrčka na okraji s několika stovkami shlédnutí, paní velké couře youtuberce ASK.

Já jsem podle jejich plánu už neměla žít a dneska jim to nehezky cuchám.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter