Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.10.2022 > Kikimora> 

Jo, to jsem viděla, to je otřesný.
Belgie - to je pedofilní ráj a naše země je taky bohužel porno ráj, snaží se nás zprasit úplně maximálně.

Bohužel, naše esoterická scéna je ve skutečnosti něco jako kejklířská podívaná, stojíme uprostřed tržiště s cirkusovým šapitó, větší úroveň to nemá.
Je třeba na to poukazovat.

To je to, Grunwald kolaborantsky, sladce povolně jde se systémem, jde mu na ruku, je youtuber, je opatrňoučký, na tlapičky NWO nikdy nešlape, šíří dezinformace, podporuje zneužitou povolnou otročí zkaženost a legalizuje ji.

Tomu je potřeba dát stopku. Je potřeba udržovat úroveň a nenechat ji dál padat. Nemůžeme tolerovat znásilněnou pokleslou společnost a idiotské myšlenky připravené pro takovou společnost.

Je třeba podporovat kritiku založenou na myšlenkách. Jediný svět, který bych z toho vyloženě dala pryč, je andělíčkářský ezo růžový svět fantasy nanynek, tam kritika nepatří, ale ty ať laskavě se svými požadavky nelezou na jakýkoliv prostor, na kterém záleží a kam kritika neodmyslitelně patří.

A to je i svět exopolitiky.

Je potřeba vyřešit, co lítá na nebi.
Já si s nima povídám, jsou mimozemšťani, dle svých slov, Galaktická federace.
Takže jediné správné rozhodnutí je pozvat je na zem a pokecat si s nima.
To vyžaduje aktivitu obyvatelstva.

Kdyby nás chtěli rozsekat, už to dávno udělali.
Oni to nedělají, čekají, až dojdeme ke zkušenosti.
I tak si myslím, že se dá zkušenost a vědění popohnat tím, že se někomu nakope prdel.
ASK si to zaslouží.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter