Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 Marianna24 (Občasný) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ja som tento vysledok očakávala.
Ten, kto ju drží za gule, ju potrebuje mat v popredí.

Ona je tá, čo Auroranovi a jeho novému náboženstvu, novej sekte, dláždi cestu vpred a je to ona, čo dláždi cestu vpred aj Tichému, s jeho novym finančnym systémom Gesara/Nesara.

Krešová je klúčovou postavou v tomto procese pri tom, ako dokázala preniknút medzi ludí a doslova ich zhypnotizovat jej hlasom uspávačky hadov. Teda má sledovanost svojho zhypnotizovaného publika a tomu sa už potom rovno do mozgu naočkuje vhodná “duchovná” srágora.

Musí byt starostkou, teda, naoko “niekym” a váženou osobou, lebo obyčajná odkopnutá nula s prehratymi volbami by nemala tú pravú váhu.
Ten, kto ju platí a drží za gule porno-videom, jej už raz pohrozil, ked sa chcela stiahnut. Nesmie sa stiahnut, ani z postu starostky, ani z jej ezo-vyčíñania. Musí byt starostkou, či chce, alebo nechce. Ona podla mña už ani velmi nechce, ale musí.

V lete si plánovala oddychnut a od všetkého sa vzdialit, doslova dat od toho ruky preč.
Prerastalo jej to cez hlavu, predsa len, tak obrovská kudlánka naprešovaná do Krešovkinej fyzickej podoby, to dá zabrat…
Priíšerne ju bolela hlava celé tyždne/mesiace a chcela sa stiahnut.
Potom na ñu jej vydierač vytiahol porno-video a ona začala makat 3x tolko, ako pred tym.
Vyhrážanie zabralo, musí makat až do chcípnutia, bude z nej vyžmykany všetok potenciál. Bude slúžit NWO plánom až pokym nevykychne.

Vedela som už vtedy, ked to video vyšlo, že sa stala starostkou za urcitych podmienok a z určitych dôvodov.
Nikto neokupuje taky post len tak.
Vyrobil sa kompromitujúci materiál a ona sa stala starostkou. Vydieratelna a poslušná.

Ten, čo ju urobil starostkou prvykrát, ju urobil starostkou aj druhykrát.
NIKDY vo volbách nebol problém pridat a ubrat hlasy tam, kde to bolo treba urobit. Volby su globálny a lokálny podvod, to už snád dnes vie každy.

Ako vravím, zhrnuté a podčiarknuté - Krešová starostkou MUSÍ byt aj nadalej. Musí mat určitú váhu v očiach ludí, aby tie zrúdne svinstvá, ktorym otvára cestu a zhmotñuje ich v realite obyvatelov Československa, mali váhu.
“Andrejka je chcená, Andrejku má každy rád, prehrali ste temní, v Andrejke vyhralo svetlo.” - takto si jej volebné vítazstvo vysvetlujú tie jej fanatické idiotky. Bez toho, aby si uvedomili, ze najväčšia temnota operuje práve cez ich Andrejku…

Pod sviečkou byva najväčšia tma… Toto na ñu dokonale sedí.
Asi ju má v hrsti nejaky Drako, toho odporného brylatého zeleného kudlánkového švába…

Mali sme na Slovensku kauzu Gorila, okolo roku 2006, kde došlo k odposluchom stretávok medzi Ficom, vtedajším predpokladanym vítazom volieb a Haščákom, magnátom z NWO, ktory Slovensko vlastne ovláda.

Haščák: “Toto sú vysledky volieb. Chcem vediet, akych ludí plánujete obsadit do rezortu zdravotníctva.”
Fico: “To je nejaky Váš prieskum, čo ste si nechali vypracovat?”
Haščák: “Nie, toto sú už konečné a definitívne vysledky volieb.”
Fico: “Ako? Ved volby sú až za tri tyždne!”
Haščák: “Vravím Vám, že toto sú vysledky volieb.”

To boli parlamentné volby. Celoštátne a vopred zorganizované. ‘Niekto’, nie ludia, rozhoduje o tom, kto bude vládnut a ako bude vládnut. Ak sa toto stalo na Slovensku, potom v nejakej zasranej vesnici, kde smrdí Krešovka a má aj nadalej smrdiet, niečo také nestojí nijakú námahu...

Ludia sú idioti, ak si myslia, že volia a rozhodujú.
Ludia sú idioti, ak si myslia, že vakcína je život a sloboda.
Ludia, nezaočkovaní, sú idioti, ak si myslia, že novy system Gesara/Nesara porazí ten stary - nevidia, že sa stále v tom systéme točia dookola; jednymi otvorenymi dverami budú ako ovce nahnaní do novych otvorenych dverí V TEJ ISTEJ OHRADE (v tom istom systeme).
Ludia sú idioti, ak ich novym náboženstvom je Auroran a veria, že naši bratia mimozemštania sú taky šialeny odpad, ako “Persuánec” Milan Berger…
Ludia sú idioti, ak berú vážne Krešovú a jej psychopatického kámoša Milana Bergera.

Je to šialená psycho-apokalypsa…
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marianna24
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter