Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A ještě je výhodné při tomto postupu, jak navázat kontakt s GF, pokud je taková touha, že se člověk snaží nejdřív uvidět ty objekty, všimne si jich a začne s nimi pomocí mysli spolupracovat, to, že jakmile člověk už je zaregistroval, tak podle jejich pohybu uvidí jejich povahu.

Takhle, jak to popisuju, tak to může vypadat strašidelně, ale jakmile je člověk už na nebi vidí, tak vidí, že oni jsou přátelští, vtipní a chytří.
Oni se projevují už pohybem - od té doby se člověk nemusí bát, jich už vůbec, prostě vnímá, že na druhé straně není nikdo zlý, ale že jsou tam inteligentní a přátelské bytosti, od kterých nehrozí nic zlého. U tebe si myslím asi nehrozí, že by se ti přitížilo, protože jako člověk, co touží po průlomu do nové, galaktické éry, jsi v hledáčku temných sil i tak.

Jakože takový okamžik navázání kontaktu může myslím si u někoho spustit i poryvy zlých sil, pokud by byl do té doby pro zlé síly "neškodný", tak od té doby pro ně bude nepřítel a může se stát, že po něm půjdou. Ale tam zase potom už napřímo pomáhá GF proti nim.

Každý to má jinak - někdo má automatické ochrany zvenku, protože se nemá jakkoliv účastnit bojů.

Myslím si, že u většiny lidí to nespustí nic zlého, když uvidí mimozemšťany a začnou s nimi myslí spolupracovat, že doby, kdy to bylo skutečně nebezpečné a spoustělo to tvrdé útoky NWO, už jsou pryč.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter