Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2022 (10:20:28)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.9.2022 >


Kdyby byl náš národ plný inteligentních aktivních a veřejně činných mystiků, kteří nemají v hlavě cukr a nerejžují, tudíž si nepotřebují úzkostlivě udržovat svoji nikdy nikoho nekritizující pověst a pořádně veřejně sjeli Andrejku, co to je za špinavou kurvu od NWO, nikdy nikdy bych nesahala po "černé magii", i když to, co dělám, není černá magie ve své podstatě.

Kdyby byl náš ezoterický veřejný prostor zodpovědný a inteligentní, spoléhala bych se na to, že ASK bude odstraněna a zneškodněna.

No ale co, náš ezo prostor inteligentní není. Jediný, kdo ukázal, že má zodpovědnost, je Smetana.
Zbytek se tou kurvou nechce špinit a tzv. "jim nestojí za slovo", nebo si tu špínu rovnou zvou do svých pořadů.
Výsledkem je ticho a zlo, takže nastupuje zabijácká magie.

Doufám, že se podaší ASK dostat do hrobečku co nejdřív.
Větší škodnou už jsem dlouho neviděla.
Větší odpornou ropuchu, co definitivně blokuje přijetí mimozemšťanů ze strany české veřejnosti, jsme tu už neměli dlouho.
A teď tahle zrůda ASK, blonďatá Andrejka, ohrožuje nejen naši republiku, ale rovnou celý svět, který je na naší chápavosti vyloženě závislý, protože jestli nenavážeme civilizační kontakt s reálnou GF, tak si nás dá NWO k obědu, všechny, jejich ASK je jen a jen hloupá flundra, jejich nástroj.
Nejhorší blond kunda, která tady kdy žila.


No jo, já vlastně nadávám a jsem s tím směšná, ponižuju se, protože důstojný člověk toto nemá zapotřebí.

Důstojný člověk přece mlčí a bojí se o svou prestiž a důstojně kráčí do nadvlády a zotročení NWO, do totall controll.

Řešit to tady za ty chcípáky musí blázni.


Co, 2019 byl poslední normální rok, co?

To jsme si ještě mohli myslet, že naše česká veřejnost měla možnost 30 let volně studovat veškeré podklady z celého světa, že je informovaná a že ji to myslí.
No, tak není to pravda, jak už víme.
65% národa jsou napíchaný oočkovaný vypatlaný idioti, kteří skočili na úplně ponižujícím způsobem debilní propagandu o covid vakcíně.
65% národa jsou kolaborantský zrůdy, kteří jsou proti Rusku a jsou na straně anglosasíků a jejich SS nacismu, milují židy a kokain.

Naše esoterická veřejnost je plná vykloktaných hlupaček, které jsou schopné uvěřit tomu, že "Aurí" je mimozemšťan.

Dále je plná "důstojných" mlčících lidí, kteří dělají čisté zlo a nejsou schopni přiznat, že současnost nestíhají a nechápou a jde jim hlavně o prachy.
Přitom těmto pokrytcům, prolhancům, co utrácejí naši budoucnost v tichu a nekomunikaci, v nedělání vln a udržování starého řádu, těm lítají nad hlavou mimozemšťani, na nebi létají denně.
Že to nikdo nevidí, je mi záhadou.
Jestli jsou lidi slepci, nebo lháři, nevím, ale nebaví mě to.

Není divu, že se taková pakáž do nového věku asi nemá šanci dostat, že to asi pochcípá.
Už aby to bylo.

A Andrejka by mohla ZDECHNOUT PRVNÍ !!!



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter