Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > Kiki_> 

Tak já myslím, že zrovna tobě se Křešová do hlavy se svou smějící se prdelí a černou kostkou asi nedostane.
Předpokládám, že ty její momentální čárymáry usazují účastníky meditace v polodebilním, polovyšahaném, pokleslém světě plném vrtivých energií.
A normální obyvatelstvo to vnímá asi jako nervové obtěžování, bez nějakých skutečných informačních konceptů, které by je jakkoliv hluboce ovlivnily.

Jinak jak je ASK chycená entitou, nevím, ona je entita. Kdo spolupracuje s NWO, musel zlomit lidskou hodnotu a stát se protilidskou jednotkou, která pracuje pro zájmy NWO.
Tam je už trochu marné hledat nějakou konkrétní entitu, to je prostě čpící špinavá štěnice.

No a ta ženská s kyvadlem, no tak je asi řachlá, mezi léčitelstvím a šílenstvím je tenká linie. Ona je asi šílenec.
Z toho důvodu bych si nedovolila dělat léčitelku atd.
Nikdy nevíš.
Jo, lítají na nebi, ti se kterými vykecávám a všechno vypadá, že to jsou mimozemšťani a ledacos se dnes objevuje, souvislosti, informace, když to neráchá v žumpě Křešová, tak by se z toho i něco dalo sestavit.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter