Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7.2022 > Kiki_> 

Mě Zelenka nijak zvlášť nevadí, ale myslím si, že jeho vztah k temnotě je až úchylný, podle toho dopisu. On se s tím "maže". Je otázka, kde je skutečná pravda, ale jsem si dost jistá, že to zlo, se kterým se musíme v mimosmyslovém provedení potýkat, má i technické zázemí. Že to nejsou jenom nějaké "kvazibytosti", dřív se tomu říkalo třeba chiméry, elementálové, démoni. Tyto bytosti jsou v tom samozřejmě taky, ale tohle bylo něco jiného. jsou to konkrétní zločinné bytosti. Ty zlé hlasy mohli skutečně produkovat lidi - satanisti - s technologiemi mimozemského původu, dále samozřejmě mimozemské negativní rasy. Dále skutečně třeba i zlé dimenzionální bytosti.

Taky myslím, že to Zelenka nerozlišuje a hlavně si myslím, že se nikdy nedostal do stavu, kdy by byl nucen toto reálně řešit. Že zkrátka nezná intenzitu útoků.

Já byla nucená bojovat s pomocí ničivých sfér, dokud nás virus ohrožoval. Jakmile se podařilo ho velice oslabit, již se na něj nesoustředím a podporuji, či prožívám léčivé síly, podporující, harmonizující.
Nic není tak jednoduché.

Já už nemám důvěru v žádné tyto učitele, vykladače, psychoterapeuty a guruy, v současné době nevnímám vůbec žádnou autoritu, která by dokázala doopravdy říct něco, co má hlavu a patu. Myslím si, že mnoho lidí mluví o teoriích, ale když se někomu stane něco reálného, nemají vysvětlení a jen tvrdí:
"démoni, jsou to démoni"
Nevím, jestli se Zelenka doopravdy setkal s Reptiliánem, těžko říci. Jak jsem zažívala Drakoniánské a Reptiliánské útoky, zabíral "spravedlivý hněv" ve spojení s ničivou a transformační kosmickou sílou. neumím si představit toto řešit ne-bojováním. Jako jít se projít? To přece nejde.
Bylo nutné je odpráskat a porazit, zlomit jejich nároky v kosmickém časoprostoru, které se týkaly mě, planety, mimozemšťanů GF atd.

Jinak, vesmírný vir je v podstatě aktuální objev, popravdě byla to tak gigantická ohavnost, že se vyjevila až teď, když je v podstatě už po smrti. Bylo to tak obrovské, že to nebylo vidět, nebylo to k přečtení a hlavně, GF nesměla vědět, co to je, jinak by do toho nešla, do jakéhokoliv experimentu s námi, že je šance nás zachránit.

Uvidíme, jestli třeba o tom ještě někdo něco nezávisle řekne, kdyby to bylo inspirací ode mě, tak to je prd platné že :-)

Jestli existuje někdo, kdo je skutečný a nebude to žádný podfuk a je odhodlaný mluvit veřejně, bylo by to fajn.


Kiki, můžu tě o něco poprosit?
Odpověz v tomto příspěvku cokoliv tomu oplzlýmu anonymu, dále juliánovi a pak "revival anála a jfj"pak mi pošli výpis tvých odchozích zpráv, fakt mě zajímá, co ti to u koho napíše. Normálně to označ, zkopíruj a vlož sem jako komentář.

Když jsem odpovídala oplzlému anonymu, vylezlo mi z toho, že odpovídám Zeanddrichovi E.
Zajímá mě, jestli je to technická chyba, nebo realita.
Normálně systém hlásí, že jde o odchozí poznámku pro "čtenář", když jde o anonym.

Nejde o konkrétní obsah, klidně je pošli do prdele, napiš 3 tečky, nebo jenom pomlčku.
Mě zajímá ten výpis zpráv -
to je v tom základním okně, když se člověk přihlásí, v nabídce vpravo nahoře jako "zobrazit, psát zprávy".
Pak jsou ty zprávy automatikou řazeny jako ty "došlé". hned vedle je možnost "odeslané"
Tam se objevují odchozí poznámky - tzn. někomu něco napíšeš a tobě se tam objeví jméno, komu to píšeš, datum a "poznámka odchozí".

Tak o to mi jde.

Už mě to tu trochu sere, protože mám silné podezření, už dlouhodobé, že anonymní sprostý obtěžující trol má redakční pravomoce a domnívám se, že výbuch odpornosti a oplzlosti toho trola je způsoben mou interní komunikací s jinou osobou, kterou tento trol nemá co číst.
A velice mě zarazilo, že se mi místo "čtenář" objevil "Zenaddrich E.", když jsem reagovala na anonyma.
Tak chci zjistit, jestli je to nějaká technická chyba, nebo je to smutná realita.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter