Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7.2022 >

Někde jsem tuhle vyslechla Miroslava Zelenku, muselo to být na SV, kde Zelenka četl svůj Dopis Rozloučení s temnými silami. Jak sám uznává jeho dopis byl do určité míry naivní a jeho plán nevyšel.

Rozhodně, ve videu, které aktuálně nemůžu najít, říká něco ve smyslu, že rozhodně nemá smysl bojovat s temnými silami, jak někteří vyzývají.
Bezejmennně, ovšem myslím si, že do toho jasně spadám, do této kasty.

Já bych panu Zelenkovi oponovala, že to smysl má.
Jde totiž o rámec uchopení.

Pan Zelenka chápe temnotu jako archetypální kosmický systém jakýchsi démonů a přisedlíků, jako dávný svět končící doby, Satana a Ďábla.
S archetypálním zlem nekonečných variant, které je dané kosmickým zákonem, skutečně jakkoliv nemá smysl bojovat typicky válečným způsobem.
S tím s panem Zelenkou naprosto souzním, tady vede jediná cesta - sebezdokonalení, přirozené evoluce ducha.

Ovšem, to s čím jsem se setkala já, bylo rozumově uchopitelné a mentálně pochopitelné, mělo to obrysy, mělo to hranice. Mělo to politiku a technologické zázemí.

Já opustila svět Satana a Ďábla a integrovala si je do své mysli jako nutné integrální kosmické síly zničení a transformace.
A do pozice těchto údajných pachatelů zla jasně nastěhovala vesmírný vir a SS a Jehoviánské a jiné Luciferiánské mafiánské galaktické síly.
Místo ďábla jsem jasně viděla mrzáckého SSáckého otroka Drakoniánů, jak mačká tlačítko.
Ve spojení s Galaktickou federací mi to rychle pálilo, tak mi bylo jasné, že musíme vybílit podzemí.

Nejdřív se GF a galaktická mafie jevila jako jedna skupina, když jsme bojovali proti Reptiliánům. Když bylo potřeba vystěhovat Drakoniánskou šlechtu, jasně se ukázala infiltrace do GF a od té doby mám ponětí, že Galaktická federace i mafie jsou realita.
Údajně to takto stojí i v dávných indických spisech atp. Vždy je v tom tento problém.

Jakmile se člověk rozhodl ve spojení s Gf do kardinálního boje, svaté války, proti temným silám, byla splněna kosmologická podmínka evoluce a osvobození druhu.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter