Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Křešovka se v diskuzi na Zprávy z Galaxie vyjádřila ke zpochybňování toho, co valí. Nějak ve smyslu, že jí to připadá záhadné, že to někomu vadí, že nechápe, proč to lidi sledují, když s tím nesouhlasí. Že je to záhada, proč je proti ní kritika a že to, co valí, má takovou sledovanost.

Z mého pohledu prostě lže. To by musela být fakt úplně pitomá, aby to nechápala.
Minimálně ode mě má vysvětlené, proč vadí a proč dělá paseku hodněkrát.

Nikdo si netroufnul nikdy do této doby přijít s kompaktní vizí, co je Galaktická federace, co tu dělá, jaké jsou dějiny galaxie a co se bude přesně dít.
Já jsem něco takového taky poskytla, ovšem s hlubokým důrazem na individuální charakter prožitku a pěkně po straně, nikdy bych si nedovolila to někde cpát přes "posvěcená" alternativní média, typu Svobodný vysílač, nebo ezo-mainstream Příznaky Transformace.
A to ani teď. I když to, co říkám, dává z mého hlediska daleko větší smysl a navíc, nejsem amorální.

Těžko jsem nesla, když projekt GF z 17.10.2021 a 28.12.2021 nejdřív zničila Namu a Iša a potom Křešová. Ač se předtím děly synchronizace a skupinové meditace od kdekoho, nikdy jsem si nedovolila žádný tento projekt kritizovat.
Absolutně mě sejmulo, jak se k tomuto projektu GF zachovala česká alternativa.

Nikdo nikdy neměl tu drzost, jako Křešová, aby tak nechutně prosadil skrze UFO pop vizi NWO a naprosto diskreditoval Galaktickou federaci jako amorální organizaci technicistního zaměření, která ignoruje spirituální zásady a vůdcem světa vyhlásí USA a spolupracuje s korporátními organizacemi a osobnostmi typu Elon Musk.

Nyní cpe vize o Gesara Nesara, kde prý bude "vyhověno ovčímu stádu", aby mu to vyhovalo.

A ona "nechápe" a "je jí záhadou", proč vadí.

Neuvěřitelné. Kdo jí to má věřit, že vážně nechápe?

S jejími milovanými USA to vypadá kapku jinak.
Zřejmě se finančně naprosto zhroutí, protože levná ropa a profit z arabských pouští ji končí, vznikl Petrorubl. Jejich politiku obchodu se zbraněmi dokážou Rusové využít ve svůj prospěch. Hrát si s Ruskem, je něco jiného, než se všemi těmi zeměmi, které zničili doposud.

Až USA finančně zbankrotuje, budou závislí na Číně. Čína jede tvrdé NWO, to je známé, kreditový systém, masa mravenečků zvládlá systémem. Tak NWO nastane i v USA.
Mezitím si Rusko udělá pořádek v Evropě.
Pak začne vymírat USA a Čína, protože jsou masově očkovaní.
Centrum světa se přenese po šikmý pás od Ruska, přes orientální a arabské země po Afriku - to bude budoucí svět.
Pokud mezitím přivítáme Galaktickou federaci, bude to jedině výhra.

To je daleko reálnější, než že nastane Gesara Nesara, lásečka a mír a USA bude usměvavá matinka, pak přistane GF, všem těm ovcím, co zradili lidskost a rozum, nacpou medbeds, všichni se krásně vyléčí a budeme se modlit ke kvantovému počítači a s Elonem Muskem budovat flotilu, abychom mohli opustit zemi.

Křešová ignoruje to, co plácá. Stvořila si vlastní vizi, kdy ignoruje všechny svoje zdroje a nikoho z nich doopravdy nerespektuje.
Bez vnitřního vhledu a spojení se skutečnými mimozemšťany to cpe jako vůdkyně nového věku desetitisícům poměrně naivních a vnitřně vyřízených lidí.
Co na tom furt nechápe, že je proti ní kritika?






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter