Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.7.2022 >

Proti A.S.Křešové a jejím Zprávám z galaxie nyní vystupuje ten Libor Smetana:


Zprávy z galaxie očima Prvotního Zdroje - To se vám líbit nebude!!! Libor Smetana
https://www.youtube.com/watch?v=NWtHcBU732U

Jenže místo toho, aby to vzal z nějakého logického pohledu, náležitě to rozebral, tak jen vzdychá, jak mu jeho čistý zdroj, což má být, jak jsem pochopila Archanděl Michael, napovídal o Křešovce, že je úplně blbá a zahalená entitami. To vidím i já a nejsem archanděl.

Mimochodem, archanděl Michael je v jediném relevantnějším zdroji, který jsem poznala, Poselství Amenti, uváděn jako produkt jedné, či více Luciferiánských skupin galaktické mafie.

Znám dva případy, kdy člověk spolupracoval, či spolupracuje s Archandělem Michaelem. Jeden byl léčitel, dobrý člověk se silným duchem, ale poněkud vzatý jakýmisi sexuálními démony, který nakonec nepřežil doby dimenzionální války a druhý je tento v něčem taky podivný Libor Smetana.
Oba svorně tvrdili to stejné - nejsou hodní mimozemšťané, je jen a jen zlo a z prostoru nelze mít dobrý channeling.
Všechny channelingy jsou špatné, hodní mimozemšťané nejsou, proč by se tu angažovali. Je jen a jen zlo, bez jakéhokoliv vysvětlení a funkčního řešení, jak z toho ven.

Kromě - řekni si, přijmu jen a jen světelné síly toho pravého Zdroje a vydám svou palici a podvědomí všanc při jakési regresivní hypnoze.
Protože Archanděl Michael říkal...

Naivita nad naivitu.

Zřejmě je spojení s Archandělem Michaelem silné a přesvědčivé, tak jako vždy, když jde o spojení s jakoukoliv mimozemskou skupinou.
Jenže tenhle Michael intrikuje proti Galaktické federaci, tak to zřejmě je produkt Luciferiánských skupin.
To je mi pomoc, že sundá Zprávy z Galaxie, ale tak blbě, že poškodí celou mimozemskou věc.

Největší argument je:
"Vybízejí, ať nic neděláte, že všechno udělají za vás."

Nevím, jak by chtělo lidstvo bez pomoci řešit válku v dimenzích proti zlým mimozemským rasám?
Žádnej pánbíček tady není, dokázal to ve všech světových válkách.

A co se týká dalšího vývoje - GF nám může dát know-how, inspiraci. Jestli si to někdo vysvětluje tak, že nebude při tranformaci společnosti nic dělat a že osvobození přijde bez vnitřního vkladu, je to jeho problém.
Ne těch, co jsou v komunikaci s GF.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter