Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na všelijakých světových forech se tleská vyjádřením, že se stáhne světová populace do r. 2023 o polovinu, depopulace je "in", takže doufat, že vakcínka v tom určitě nehraje roli, je bláhové.

Proto se dá velice snadno vygenerovat, kdo bude tvořit budoucí svět.
Za předpokladu, že vyhrála GF a NWO skončí, by ten budoucí svět neměl skončit jako zotročená masa.

Tomu bohužel nic moc vyloženě nenapovídá, zato nám běhají maisntreamem usměvavé články o tom, jaká jsou Češi odporná bezmozková hovada, která chtějí do těla čip.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-cip-voperovany-do-tela-neni-problem-rikaji-cesi-milovnici-chytrych-hodinek-208825#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=Y8V5uMABNrO-202207201341&dop_id=208825&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

"ANALÝZA. Tři čtvrtiny Čechů využívají ke sledování svého zdraví či sportovních aktivit moderní technologie. 46 procent z nich by si za stejným účelem bylo ochotno implementovat do těla čip, ukazuje průzkum. "

Nevím, jestli je v našem národě skutečně takové otřesné procento absolutních hovad, ale události minulých měsíců a let mi vzaly iluze o vlastním národě.
V tom případě je klidně možné, že 65% oočkovaným bezmozkům do dalšího roku ještě rádi zamáváme na jejich cestu do nebíčka a BUDE TO SPÁSA.

Fakta jsou tato:
Polovina lidstva jsou napíchaná hovádka boží s mizivou inteligencí a velice pravděpodobně předčasně zemřou.

Otázka je, co bude s těmi, kteří přežijí.
Rozsáhlé evropsko-asijské pláně a Afrika.
To záleží na tom, co je to, co lítá na nebi.
Pokud je to GF, máme budoucnost.
Pokud je to NWO, tak ji nemáme.
Protože je to tak jako tak velká technická převaha.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter