Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Politika GF, jak jsem ji zažila, je plán, kdy se utvoří civilizační celky, Slovani, Muslimové, Afričani atp., kteří budou vládnout ve svých zemích, ve svých civilizačních jádrech a navzájem budou spolupracovat, v míru a úctě, přičemž nikdo nebude globální vůdce, jakože dominuje a koordinuje celosvětově.
Samozřejmě, jakýsi planetární sněm vždy bude vznikat, ale to budou veřejné akce, kde budou zástupci všech celků a civlizací na této planetě, ale tyto planetární sněmy nebudou žádná "globální trvalá vláda".

A jak jsem to v dimenzionální válce zažila, tak protože je GF technicky výše a bojovala proti mimozemšťanům, tak pro ně, z jejich pohledu není důležité, jak je která země technicky vyspělá, ale jaký má duchovní a kulturní, civilizační potenciál.
Politicky jsem zažila, že se GF opírala o základní celek Evropy-Asie, kde jsou všude civilizace s tisíciletými kořeny a zkušenostmi, s civilizační historií a hlavně a to je podstatné - s civilizační budoucností, s duchem, který má proč jít dál a který má za co bojovat, má širokou strukturu vyšších vnitřních hodnot.

Proto je naprosto nesmyslné, aby si za leadra světa vybrali zrovna USA, která má po genocidě indiánských kultur od začátku velice násilný a konkurenční, bezprávný způsob kultury a jejich historie, jako USA, trvá pouhých zhruba 250 let, přičemž obyvatelstvo je od začátku vedeno zločinci a lže se jim, takto jsou dokonce cíleně vytvořeni, jako stát, jako základna iluminátských zločinců.

To, co říká Dr. Salla, je absolutní nesmysl. Dr. Salla je prý akční v exopolitice již od 70. let. NWO by jakkoliv nedovolilo tomuto člověku, kdyby byl na pravé stopě, aby prorazil a měl veřejný vliv. Nepřežil by extrémní doby kolem r. 2000, kdy mělo NWO nehoráznou sílu a povědomí o nich bylo ještě velice mizivé.
To, že může mít takový veliký vliv a tolik se prosadil, znamená, že pracuje pro NWO, je to jejich dezinformátor, který vodí lidi za nos. Jediná alternativní verze by byla ta, že má obrovskou podporu GF, která hlídá jeho bezpečnost, což je dost mizivá pravděpodobnost, alespoň podle toho, co o říká a jakou já mám zkušenost s Galaktickou federací.

...

Navíc, pravděpodobnost, že bude Galaktickou federací vybráno zrovna USA jako vůdce světa ve věci mimozemské otázky, je naprosto nemyslitelná z diplomatického a právěže duchovního hlediska.

Všiml si někdo, že na světě není jenom USA?

Že pořád existuje Rusko, Írák, Afghánistán, Sýrie, Írán, Indie a další všelijaké země?
A že zrovna tito by stejně jako já vylítli z kůže, kdyby jim nějaká autorita zhůry jako GF nařídila, že budou poslouchat zrovna USA?

Jo, lidi jsou blbí jak necky, když věří všem těm šiřitelům Sallovin.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter