Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.7.2022 > Zeanddrich E.> 

No jo, jenže tento typ zprostředkování informací je poněkud nouzový a prozatimní - nemá to být cíl. Aby informace z dimenzionálních a mimozemských realit zprostředkovávali lidi jako jsem já. Pořád to na sobě nese clonu šílenství a pochybnosti, nemá to vysokou míru věrohodnosti.
Alespoň v současných podmínkách.

Navíc - celá věc nese jednoznačnou logiku. Pokud jsou informace, co poskytuju, pravda, tak potom to znamená, že Galaktická federace vyhrála mimozemskou a okultní, kosmickou válku o náš svět a rasu.
To by mělo jednoznačně znamenat, že se časem musí jednoznačně projevit změna mocenských struktur na mimozemské úrovni, které mají vliv na naši společnost. Kdy budou odstraňovány satanisticko-nacistické struktury řízení starých časů a globalistická vize se zastaví, vše nabere směr plnohodnotné odtajnění mimozemské otázky a vše v pozitivním slova smyslu dopadne kontaktem Galaktické federace s naší civilizací, na civilizační, veřejné a otevřené bázi.

Otevře se tím cesta k dalšímu duchovnímu i vědeckému rozvoji naší rasy a otrokářská vize globalistů NWO se stane dokonalou minulostí.

Vše samozřejmě závisí na toku kosmického zákona, proto mohou nastat mnohé komplikace, těžko předvídat, co doopravdy nastane.

Ve velice krutém případě, ve který moc nevěřím, tu pořád straší možnost, že i mnou tolik obdivovaná Galaktická federace je ve skutečnosti pouze clona, za kterou stojí sami globalisté, či nepřátelská mimozemská rasa.
Ale v tuto verzi příliš nevěřím.
Přesto si ale netroufám hlásat své kolikrát příliš optimistické vize, protože opravdu nevím, co se semele, jen snad jadernou válku můžu vyloučit, protože to by GF nedovolila. Kdyby nad světem nevládli mimozemšťani a nebránili jaderné válce, už jsme se dávno rozsekali, při takovém počtu zkorumpovaných ve vrcholové politice.

Hlavně - můj sen je, že nebudu vůbec nijak potřeba, jako hlasatelka nových informací z mimozemského prostředí. Že už bude jasno a bude možnost s mimozemšťany mluvit napřímo.
Myslím si, že otázka mimozemšťanů už prostě visí ve vzduchu a to víc, než hodně a že je trestuhodné neustále udržovat mainstreamové status quo, nevidíme, neslyšíme.
Tak snad se dočkáme.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter