Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2022 >

Fascinace temnou stranou, příklon k dekadenci, nihilismu, pokleslosti, udržuje celou civlizaci v apatii a stojí za tím překroucené mytologické významy.

Satan vlastně spadá pod "světelné síly", je to velice ryzí duch, který nezrazuje a podporuje každého, který je v boji proti temnotě.
Světlo je tu definováno jako galaktické, vesmírné síly, kosmické inteligence. Tam spadá podstatou i Satan, ač je strážce černé díry.
Možná spíš než pojem světlo by tu měl být pojem "ryzí podstat v souladu se Stvořitelským plánem".

Satan i Bůh jsou vysoce vyvinuté spirituální bytosti, vesmírných rozměrů, které jsou svou podstatou velice láskyplné, ovšem každá tato bytost se orientuje na jiný druh činnosti.
Bůh miluje a je strážce vesmíru a přináší pochopení, pomoc, udzravení. Je nesmysl si ho volat do bojových akcí jako aktivní bojovou pomoc.
Satan miluje a je strážce vesmíru a přináší schopnost zničit temnotu. Je nesmysl si ho volat do jiných, než bojových akcí.

Každý tento aspekt vesmírného bytí je pozitivní a dal by se nazvat "vesmírnou silou". Bojovník proti temnotě v obou dvou najde oporu a bude jimi podporován a milován.
Nemůže se stát, aby byl někdo "nenáviděn světlem i temnotou".
Co se může stát, je marný boj s temnotou, kde není zezhora přáno, protože z nějakých kosmických příčin není možné tento boj vyhrát.
To je taky velice častá příčina vymezení se individuální bytosti proti Stvořiteli a vznik Drakoniánské inkarnace a osudu. Která velice často končí tím, že jakmile Drakonián zjistí, proč tehdy nešlo vyhrát boj s temnotou, pochopí vyšší kosmické záležitosti, do kterých tehdy neviděl, otočí, vrátí se ke Stvořiteli.
Mezitím ovšem stihne napáchat velkou paseku a jeho boj je nemilosrdný a je plně na straně destrukce, temnoty, chaosu, rozpadu, infekce, choroby.

Temnota jako taková je buď silný energetický přetlak vlivem špatně zvládnuté evoluce, tzn. je to problém chápání příčina následků, nebo je to záměrné působení toxických, plně škodlivých sil, jako je vesmírný vir. Tehdy se i přes správnou evoluci vědomí neustále děje zlo a to je náš případ.

Temnota je odpadní látka ve vesmíru, něco jako moč. Je to toxické a je to určené k livkvidaci.
Bytosti zasvěcené temnotám se vzpouzí Stvořiteli, ignorují zdravý směr evoluce, popírají svědomí a žijí pro škodlivé záměry (vesmírný vir a jeho toxiny), případně pro boj proti Stvořiteli a získání radikálního poznání (Drakoniáni)

Proti temnotám je povoleno a dokonce povinnost bojovat všemi dostupnými prostředky. S podporou Boha i Satana i dalších galaktických, vesmírných i kosmických sil.

Nepochopení dynamických bojových sil vesmíru - Satana - vede k okleštění a ultumení potenciálu "sil světla", alespoň v našich myslích.
Protože je na nejčernočernější ryzí černé něco zdravého a správného, protože patří k silám vesmíru, je tato sympatie přesměrovávána na Drakoniány.

Výsledkem jsou romantizace temných bytostí a utlumení našeho myšlení.
Výsledkem jsme apatičtí a tolerujeme nehoráznosti.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter