Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Zkrátka uplynulé období 2000-2022 bylo jakousi evoluční příležitostí a zároveň výzvou, bojem. Zda evolučně popolezeme, nebo budeme zničeni.

Protože jsem zažila příběh, kdy bylo nutné zabíjet a láska se praktikovala k sobě, Stvořiteli a planetě, vůbec nebylo nutné "žít v lásce", "vše dělat s láskou", "být láskyplný", tak bych řekla, že pravda o našem bytí je někde úplně jinde, než co se tu říká.

Že zkrátka hloupé teze o nutnosti optimismu, neochota vidět realitu, pindy o lásce, jsu zlo a temnota a pravda je někde úplně jinde.

Evoluce zdá se probíhá tak, že jedinec je vystaven extrémním tlakům, kdy buď projde, evolučně přejde na další stupeň chápání, nebo zajde. Evidentně stačí, když se to stane jednomu.
Už jeden je podstatný pro evoluci všech.

Tak nevím, jak je to s tím Satanem, ale já ho mám vážně ráda. Už kvůli tomu, jak jsou z něj všichni posraný.
NWO lidem nevadí, to jsou ochotní tolerovat do budoucnosti, uznávají je jako šéfy, ale ze Satana jsou posraný až za ušima.
To mě svým způsobem i baví.

Myslím si, že kosmologie má být funkční, já ji mám funkční. A to je podmínka přežití.
Kdybych se bála Satana, už bych byla mrtvá. Dementní teze o tom, jak jenom plus je hodné a přínosné a mínusu se máme bát, což je klasická křesťanská kosmologie, bych už vyhodila. Vážně mi idiocie vadí. Nevadí mi agresivita, pesimismus, realismus, vadí mi debilita, na tu jsem vážně vysazená.

Tak se nemůžu dočkat doby, až se navěky zavře huba naivním kokotinám. Pseudomoralismu, úzkocitlivému rádoby optimismu a neochotě vidět realitu.
A věčným lžím.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter