Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Stát se satanistou znamená něco trochu jiného, než "stal jsem se satanistou ve dvanácti letech, pak jsem přišel na to, že ten chlapík v černé kápi, co ho vidím, je součást mě, pak jsem vyvolával počasí a jsem šaman" (zhruba výrok Jaroslava Šumbery - nového moderátora PT), případně - bylo mi dvanáct, spálila jsem mravence a dala se na černou magii - - případně mám rád metal a doma jsem si dal na stěnu pentagram a kozí bradu.

To jsou všechno případy "sranda satanismu", tzn. maximálně nějakého škobrnutí na duchovní cestě.

K totální likvidaci jdou skuteční satanisti od NWO. To jsou osoby, které souhlasily s parazitováním na lidstvu a planetě. Šmejdi, co se dobrovolně dali k tajným organizacím, tím, že prodali duši a svědomí. Souhlasili se zkázou, fatálním zotročením lidstva, výměnou za spolupráci s tajemnou negativní protistranou, která jim poskytuje slávu, peníze, světskou moc atp.
Berou si co chtějí a dělají jakékoliv zločiny a jsou plně kryti stranou NWO.
NWO chce po těchto svých loutečkách generování co největšího zla a rozvratu společnosti.

Tak o tyto jde, pro ty nemám sebemenší slitování. Myslím si, že to, že se najdou tací "lidé", je ve skutečnosti přelud. Jsou to toxiny vesmírného viru, kteří vypadají jako lidé, proto pro ně nemá smysl hledat jakékoliv pochopení, snažit se hledat kořeny jejich jednání ve frustraci, zkrátka jakkoliv hledat chybu na naší lidské straně.
Nejsou to lidi, nikdy nebyli. Naším úkolem je pochopit to, plně odmítnout vesmírný vir a satanismus jako jev.
Poslat je k likvidaci na věky věků.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter