Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A nestačí se na to prostě vybodnout a vznést se do 5D. Je sice pravda, že od určitých frekvenčních hladin už satanisti prudit nemohou, ale ve skutečnosti to není řešení.

My, lidstvo a tato planeta jsme spadli do hladin 3D kvůli tomu, abychom zlikvidovali vesmírný vir. Jinak to žádný smysl nemělo. Teď jsme tu - jakmile zlikvidujeme ve 3D pásmu vesmírný vir - NWO, satanisty, můžeme konečně do 5D.

Bez likvidace vesmírného viru nikam nepůjdeme. Proto tu jsme, to je náš úkol.

Jak bude vypadat společnost bez malých satanistických toxických ubožáků, kteří okupují veškeré vůdčí a rozhodovací, podstatné instituce našich zemí?
Skvěle, automaticky se začne zvedat, brzy zapomeneme na veškerou bolest a konečně budeme používat funkční, pro-lidská a pro-planetární řešení, zlepšíme vědu, obnovíme myšlení.

Když nebudeme mít společnost zasviněnou satanisty.
A satanisty je třeba zlikvidovat. Fyzicky je zamordovat, po smrti by měli přestat existovat, jsou to toxiny. Nad vším samozřejmě ve výsledku rozhoduje kosmické vědomí - Stvořitel, ale já jsem přesvědčená, že v těch bytostech, všelijakých zrůdičkách z církve, vlád, vzdělávacích institucí, vědeckých ústavů, armády atd. atd., že v tom prostě není duše.
Že po jejich smrti jenom a jenom opadne kus zla, nic jiného se nestane.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter