Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6.2022 > čtenář> 

Je to taková fůze obou principů - jeden je stahující, ničící a transformativní - bojový - černá díra - a druhá je expanzivní, tvořivý a harmonický - léčivý - super slunce, Zdroj.
Připadá mi, že jsme ničili a vyháněli temné síly vesmírného viru, až se v samém středu planety nakumulovaly všechny energie, které ukradli a které se nyní skrze definitivní zánik temných formou světelného výbuchu, expanzi světelných sil, rozprostou do všech bytostí, kterým tato síla chyběla.

Je jisté, že důležité je jakési vycentrování, najití prvotního bodu, střed, nulový bod, což probíhá skrze nejbližší "srdce", středobod bytí. Tzn. vlastní, následně planetární. Planetární je ve velkém propojeno s veškerými galaktickými, vesmírnými i kosmickými silami, proto je v jejím středu středobod transformativních sil. I planetě byla dlouhodobě poškozována energie, proto teď jde do ozdravného nádechu a výdechu. Je to takový vnitřní ozdravný proces, který má ve výsledku vliv na všechny.

Temné to spálí a oni zmizí. V tom mytickém vidění. Je jisté, že po dosažení určité frekvence už nebude možné nízké škodlivé 5G.
Jak se to promítne do reality? Buď budeme tak dlouho frekvenčně stoupat a 5G do nás pražit, až začneme svítit očima a budeme v noci dělat náhradní zdroje světla.
Nebo přistane GF, pozabíjíme NWO, vezmemem si jejich prostředky a zavedeme novou vědu, kdy nahradíme 5G něčím, z čeho nevybuchuje hlava.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter