Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti NWO dnešních dnů
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.5.2022 (11:25:00)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Kikimora> 

Jo, Astearra vlila další naději, když má vidění, vize, či prožitky, které cca sedí. To znamená, že takových lidí může být skutečně více.
Existují názory, že je úplně jedno, jestli je to pravda, nebo ne, hlavně že to nějak pomáhá naším duším. To je psychologický názor, já s tím nesouhlasím, myslím si, že existuje jedna reálná pravda, kterou podle teorie, kterou vyznávám, musí potom logicky vnímat více lidí.
Tady se to schází, což je skvělé. Protože ten prožitek je vskutku extrémní, kdyby to měla být jen nějaká hra mé mysli, tak jsem fakt poněkud divné zvíře s myslí, která je ze své podstaty nepatřící na tento svět, protože to, co se dělo, přesáhlo veškeré limity. Pak jsem se bála právě toho, že se jedná jen o nějaký psychologický projekt ze strany NWO, když mají všechny ty psychotronické patenty.
Takto, když atmosféra, vjemy, děje, jakkoliv sedí a shodují se s dalšími lidmi, už vypadá celá situace nadějněji, že se dočkáme osvobození a vyléčení světa a přestaneme si konečně myslet, že jsme nejchytřejší tvor v galaxii :-) Nemůžu se dočkat, až všichni ti despotičtí ateističtí vědci budou muset sklapnout a dát prostor mládí, já myslím, že to ocení. Jsou ještě mladí, čerství, stačí jim dát prostor a určitě vymyslí fascinující věci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter