Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.5.2022 > DELTA 2> 

Jo, asi mě objevilo díky Haně Borovské víc lidí, kteří se zajímají o mimozemšťany. To je asi dobře, mají víc těch bláznů, aby si porovnávali informace :-)
Mě youtube i facebook v něčem vždy dost odpuzoval. Debaty pod YT videy jsou docela bohaté, je tam vidět právě ten rozstřel těch diváků, jaké mají názory, jak uvažují.
Je to ale dost "rychlá" debata, krátké příspěvky, spíš ale takové štěky, kolikrát strašně moc předsudků a předpokladů, jak má/nemá mluvit duchovní člověk, dokonce jsem od jedné ženské četla názor, že každý, kdo veřejně něco publikuje, je automaticky špatný, že se zviditelňuje, to bylo myslím pod Auroranem, tak to asi myslela na něj, ale jinak je to řekla bych docela kravská myšlenka. A už bych se s ní hádala, že, že o čem pak chce mluvit, když nic nebude atd.

Toto na mě moc není. Diskutuje tam plno lidí, kteří o tom asi nic moc nevědí, právě jen usuzují, podle nějakých vlastních předpokladů, nevím, moc se mi do ničho takového nechce.
Já už ty diskuze opravdu docela nemusím, všude jsem narazila na stejné vzorce, které jdou samozřejmě i ode mě. Taky to bere dost času a já jsem taková pisatelka, co píše elaboráty. Pak se na mne vrhne nějaká paní, co mne chce spasit svou moudrostí a láskou a je z toho válka. Nejvíc zabijácké jsou "duchovní láskyplné" ženy, to je fakt peklo, potom spekulanti, to mi taky leze na nervy. Tím myslím většinou mužský, kteří se právě probírají tunami těch informací a analyzují si to rozumem. Jenže realita těchto záležitostí se nedá jakkoliv dohnat rozumem.

My jsme docela blbá rasa, zato máme pěkně rozvinutou emotivitu a napojení na Stvořitele. Ty rasy v Galaxii mají IQ třeba 10x vyšší, ale jsou vyhnilí a už v degenerativním sestupu.
Galaktická federace se snaží si zachovávat inteligenci, emotivitu v rovnováze tak, aby jim zůstalo spojení se Stvořitelem. To vyžaduje etiku. Když je rasa pitomá, je to jednodušší. S IQ nad 1000 už to asi tak snadné není.
O to je nutnější pak respektovat kosmický zákon, oni se o to snaží.
Škoda, že to ta Namu tak zvorala. Kdyby měla vedle sebe Allatru a skutečnou GF, okamžitě by poznala rozdíl.

Jinak "spáči" toto asi s tou šlechtou nechápou. Já jsem v dimenzionální válce byla konfrontována se všemi formami zla, se všemi těmi nafoukanci, arogantními hajzly, rozjívenými hejsky, despotickými vládci, usyčenými primadonami ... neviděla jsem je, ale i když tu mezi námi jsou v lidských tělech, tak je to doopravdy infiltrace všelijakých negativních ras, všech těch šediváků, drakonů, reptiloidů, nebo obecně galaktické mafie, prostě sbírka nepěkných šmejdů. Opravdu nemají lidskou podstatu.

Já jsem ten článek ještě nečetla, o té černé šlechtě, prolítla jsem to, všimla jsem si, že je to nějak spojené s Itálií. To je pěkně šílená země, když jsem hledala jádro té země, nějaký kult tam, něco, co je zdravé, boží, spojené s planetou, vesmírem a Stvořitelem, nenašla jsem nic. Je tam jenom mafie, ta země nemá vlastní duchovní identitu.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter