Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Mimozemšťani z Galaktické federace nad naším světem bdí neustále a snaží se pomoci, jak se jenom dá.
Nejdříve musí být dokončené procesy vzestupu planety a vypadá to, že právěže musí být odstraněné ty nejhlubší nánosy zlých archaických, pravěkých démonů. To také plně neovládají mimozemšťani GF, to jsou procesy, které přesahují i je a i oni jsou užaslí pozorovatelé některých obratů a výjevů, kdy dochází ke zlomu situací, přichází vysoké kosmické síly z vyšších dimenzí a světů a zařizují očistu a odstraňování těch zlých sil.

Stav frekvencí planety, její celkový stav se zlepšuje, čím je planeta na tom lépe, tím lépe i pro nás.
Byli jsme však obklopení příšernostmi, na které jsme měli přirozenou toleranci a teď tomu odvykáme a proto tak pozitivní věc, že se planeta uzdravuje, obnáší i negativní manifestace zlých sil, které se ukazují, abychom byli nucení se jim nějak postavit.

Nedá se bojovat s něčím, co tiše tolerujeme a jsme s tím smíření.
Takže to, že se nám před očima objevuje obludárium, je projev toho, že se tyto zlé síly ve skutečnosti loučí. Musí být zpracovány, pochopeny a odstraněny.

Slovanské země na tom budou lépe, než západní, i kvůli umírání očkovaných.
U nás je naočkováno cca 65% lidí - logicky je tu tedy 1/3 Čechů, kteří očkovaní nejsou.
Ale jsme Češi, etnicky nejsme multikulti směska.
Tzn. třetina národa zůstane.
V Číně je očkováno 90% lidí - 10% zůstane.
V USA je očkováno lidí, asi jako u nás - ale kdo je ta neočkovaná 1/3 obyvatelstva? Jsou to běloši, černoši, nebo hispánci? Ta 1/3 zůstane.
Ve Francii je to skoro 80% očkovaných? Kdo je těch 20% neočkovaných, těch, kdo zůstanou na tom území?

Máme výhodu, u nás pořád zůstane 1/3 národa a to ještě ta moudřejší a chytřejší.
To západ nemůže říct, to by si vlaze mohli přát.

Takže ač je situace děsivá a doba psychedelická, je tu stále dost velká naděje, že se vše může vyřešit naprosto jinak, než můžou vypadat prognozy.
Jakmile se planeta dostane do určitého stupně zdraví a frekvenčního vzestupu, jakože v posledních týdnech výrazně posílila a vyčistí se hlubiny země, kde se skrývají démoni, které jsme přirozeně tolerovali a už to nedokážeme, tak se může celkově situace náhle odlehčit a začne být všechno "víc vidět".

Kupř. všeobecně se ví, že nás svírá banda nějakých zbohatlických zločineckých elit a že si hraje s celým lidstvem a planetou.
To se ví, my to tolerujeme.
Změna přijde, když to přestaneme tolerovat.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter