Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2022 > čtenář> 

Já to přiznávám, že tlaky toho, co se dějí, jsou extrémní. Taky mi to nedělá radost a výsostně mě to stresuje. Celá ta situace, když vidím, co se valí médii a jaká je cenzura a jak se dá předpokládat, že se zvýší tlak na lidi.
Hlavně formou ekonomické a psychologické války.

Tohle nějak vygraduje - dá se předpokládat, že ekonomický tlak na lidi v nich vzbudí sebezáchovný odpor.
V tom je naděje.

Další věc, která je ve hře, je čištění hlubinných sfér naší planety, kde dochází ke kultickému procesu, nyní jsou ve hře prastaří pravěcí démoni, usazené sféry zla, které tu byly třeba miliardy let.
S tím, jak se uvolňují tyto děsivé síly a odcházejí, se nám před očima manifestují naprosto obludné neuvěřitelně vykotlané scénáře chodu dějů, kdy nás a náš národ, celou lidskou společnost neustále deprivuje nějaká spiklenecká skupinka zlých NWO židů, SSáků a jiné globalistické verbeže, která nemá ani lidskou duchovní matrici a jebou do všeho už naprosto psychotickým stylem a MY jsme závislí na tom, jak se tito jeblí šašci zachovají.

Bohužel, extrémně dlouhodobě je naše země, jako Česká republika, Bohemie, stejně tak i Slovensko, pod extrémními psychotronickými a mimozemskými tlaky psychotických obludností a deprivace.
Teď se ta jejich obludnost manifestuje naplno, co chtějí a jak chtějí za každou cenu znásilnit naše země, aby byly na straně shnilého, nekromanského CIA NWO západu.
Už toho máme všichni dost a přesto to musíme dál zvládat, celou tu psychotickou realitu.


Do věci může vždy vstoupit nová událost, od živelné pohromy po odtajnění hrozivých faktů o NWO.
Válka na Ukrajině je v podstatě boj Ruska, jako jediného doopravdy suverénního národa proti NWO, globalistickému spiknutí příšerek.

Může se něco dít, brzy.
Právě že všechny ty děje musí vygradovat přiměřeně podle kosmického zákona.

Pro lidi ve velkých městech ale bude brzy nemožné žít, vysokofrekvenční lidi se budou muset z velkých měst spíš stáhnout, budou to aglomerace očkovaných umírajících zombies, tento vývoj se dá předpokládat... zkrátka obrovský zázrak pro všechny a od mimozemšťanů se nedá čekat.
Společnost projde krizí už jen kvůli faktu nemocných a umírajících očkovaných.

Frekvenční vzestup planety odstraní nemocné a nekrotické tkáně lidstva - dá se předpokládat, že projdeme změnou hodnot a mimozemšťani nám můžou pomoci, aby to nebylo tak tragické.

Stále je naděje.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter