Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2022 > čtenář> 

A ke Křešové a očkování - to, že očkovaní zemřou, vím od mimozemšťanů, ti toto potvrzují. Vidím v tom neúprosné kruté kosmické armageddonové právo. Popravdě řečeno jsem se už s tím emočně nějak smířila, protože vím, že ty lidi si jdou dát dávku, když vidí, že na ruce drží magnet po očkování a to už je pro mne taková nehoráznost, že jim přeju smrt, protože si ji zaslouží. Jsou jak ryby, asi tak inteligentní.
Když vidím, jak jsou naváděcí mainnstreamem, tak vidím jejich obludnou nebezpečnost.
Teď že žerou, že Rusko je zlé a my jsme správní, když chceme podporovat skupiny nějakých banditů na Ukrajině. Balatony jakýchsi oligarchů. Kde je státní armáda?
A kde je státní čest?
Vládnou nám banditi.

A ke Křešové - já ji už trochu vypustila, ty slátaniny, co překládá, nesleduju.
Podle mne se definitivně odkopala situace s Elonem Muskem - ten podpořil NWO stranu, jednoznačně.
Proti Putinovi, proti Rusku - tak ať si Křešová s těmi slátaninami dá oraz a drží se na "Zprávách z Galaxie".

Jinak výhledy do budoucnosti, co se týká kontaktu s mimozemšťany, nejsou ztracené.
Na konci 2021 jsem měla jakousi vizi, že bude divoké jaro, což se děje a pak může přijít dobré léto - ale jestli by to mohlo obnášet i mimozemšťany Galaktické federace na scénu, to nevím, ale přeju si to.
V dimenzionálním prostředí vidím, že se stavy frekvencí všeobecného zemského pole a našeho vědomí už setkávají na jakémsi jasnozřivém bodě, kdy by kontakt s Galaktickou federací mohl být uskutečněný.
Uvidíme, co bude.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter