Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2022 > čtenář> 

No, já v tomto nemůžu moc radit, co se týká meditací, tak ty jsem nikdy nedělala, spíš zažívám stavy, které se odvíjí od toho zážitku, kdy jsem byla napadená psychotronickými zbraněmi od NWO a celkově jsem byla nedobrovolně napojená na podzemní dimenzionální systém a mimozemské základny a pomáhali mi mimozemšťani z GF a byla jsem v tanci kosmických sil. Zažívala jsem to jako válku a transovní, velice nadpřirozenou záležitost.
A celou dobu mne otravovaly zlé síly, které se daly nějak rozlišovat - mimozemské vlivy už jsou pryč, v současnosti se ale zvedají hluboko uložení démoni. Kupř. předevčírem jsem zažila přímý zásah kosmické síly Stvořitele, kdy přímo odstranil zlé, velice silné a urputné síly a bylo mi řečeno, že byli zabiti dva gigantičtí pravěcí démoni a mimozemšťani z Galaktické federace z toho měli radost, že je skvělý takový zásah, že je za dvě minuty vyřešeno to, co by oni museli realizovat dva týdny. Bude to ještě pár dnů opadat.

No a to právě souvisí s tím vzestupem.

Můžu mluvit jen o tom, co jsem zažila - tak v současné době se kvalita toho kultického systému, takové vnitřní spirituální výztuže této planety, změnila k lepšímu.
Když se naladím na zem, planetu, cítím hluboký meditativní klid a důstojnost Bohyně - nezkalených sil země.
To dřív nebylo. Vnitřní duchovní síla planety stoupá, prožívám to právě ve spojení se slovanskou duší, která je intenzivně spjatá s přírodou, s živým duchem planety a ctí zemi jako svátost, kupř. formou uctívání stromů jako živých bytostí atd.
Ne, že bych někde běhala v nějaké bílé košili a dřevěným amuletem na krku, ale zkrátka cítím velice silný vliv slovanství jako takového.
Protože to jsou hodnoty, které se naprosto rozchází s směrováním NWO, formou zaprodaných vlád.

No a do toho se uvolňují ze země pravěcí démoni a archetypální síly zla, které přesahují lidský druh jako takový - musí se to stát, ty síly projdou naším informačním a energetickým polem a odreagují se, v něčem se manifestují a zmizí.
Miliony let ležely v nitru země a my jsme na ně byli zvyklí, teď ta snášenlivost končí, objevují se příšernosti, psychedelie.

Myslím si, že je nutné to projít, že to všechno zkrátka organicky patří k tomu faktu, že planeta opouští frekvenční hodnoty starého světa a přechází do nových vysokých pásem tzv. "nového věku", kam animistické slovanství s přímým propojením s přírodou patří.
To je největší potřeba - spojit lidi s planetou, aby s ní dýchali.

Jestli je nutné meditovat, to nevím, ale jistý hlubinný meditativní klid poslední dobou vnímám čím dál více, ovšem stejně tak drásavé vlivy jakýchsi prastarých sil, jako jsou ti pravěcí démoni, nebo psychedelické vlivy jakýchsi robotických umělých inteligencí, ale to už jsou taky takové zbytkové energie a vlivy.
Ten zlý matrix se rozpadá - ta technická část je z dost velké části odpráskaná a ta archetypální, archaická, se přirozeně uvolní se vzestupem planety.


Zároveň se nám ale dějí ve společnosti tyto zrůdnosti, jako že nám zaplacení zrůdní propagandisti cpou takové proklamace, že jde o "udržování v mezích" atd.
Pro mne jsou to zločinná prohlášení a ti "specialisti" patří před soud.
Nazdar bazar. Vláda je zločinná, jsou to zrůdy.
Já ale nejsem voják, ani soudce, snad je v téhle republice ještě nějaký chlap, co má ty pověstné koule a je odvážný, je ochoten jít do hrdinných kousků, riskovat a postavit se za národ, ne?
Doufám, že ten frekvenční vzestup probudí někoho mocného, doposud ještě zbytkově loajálního systému. Jenom prakticky bezmocné spirituálně laděné ženské to samy nezvládnou.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter