Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 >


Pokoušela jsem se statečně přečíst mainstreamový článek pohledem "zasvěcených odborníků":
Opět Alex Švamberk a nějaký Mikulecký

https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/mestska-valka-se-neda-delat-v-rukavickach-nenavidet-zacnete-i-civilisty-40391362#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40391362&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

"„Ano, byly tam excesy a byli tam lidé, které můžeme řadit k neonacistické scéně, k extrémní pravici. Ale musíme si říci, jak Azov vznikl. Nevznikl tak, že by si ukrajinští neonacisté řekli ‚pojďme, vybijeme nějaké Rusy‘. Rusové zaútočili na Ukrajinu, když byla ukrajinská armáda morálně rozložená. A právě tyto bataliony, které si platili ukrajinští oligarchové na obranu svého majetku, byly jedinou silou, která se byla Rusům schopna postavit. A tyto síly dokázaly v roce 2014 udržet Rusy na Doněcku a Luhansku v nějakých mezích,“ vysvětluje a zmiňuje transformaci a očistu Azovu.

„Dneska nemá pluk Azov s neonacisty nic společného, je to spíše elitní jednotka, a to jak výcvikem, tak tím, že je od roku 2014 nepřetržitě v bojích,“ dodal Mikulecký."




Tak co jsou ty excesy a udržení v mezích?
Já už ten článek číst nebudu a doufám, že ten pan Mikulecký bude jednou souzen za své podporování genocidy.
Upalování lidí zaživa, unášení a mučení, hromadné znásilňování, hromadné hroby, jasné výzvy Rusům, ať opustí území, "pro bezpečnost jejich dětí"

14.000 obětí


To jsou ale zprávy ze zakázaných webů, které se nesmí číst, které nám vláda chce do budoucna zatrhnout v rámci totality NWO.

A pak miláčkové zažijeme to stejné "udržování v mezích". Zločinci budou mít práva, ne my, lidi.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter