Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 >



Co je skvělé, tak to, že Rusové mají ještě zdravý rozum a vědí, o co jde:

https://echo24.cz/a/STuLy/nejde-pouze-o-ukrajinu-lavrov-oprasil-strasaka-noveho-svetoveho-radu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_id=15880129


Lavrov ví o NWO a mluví o nich a všechno, co říká, je pravda.
Rusové jsou pro nás obrovská naděje.
Ti mají odvahu alespoň říct na rovinu, o co tu kráčí.
Samozřejmě, alternativní a dezinformační scéna, ti jediní mluví o NWO.
Protože to přece není, to je dezinformace a mimozemšťani taky nejsou, to je totiž taky dezinformace.
A útoky psychotronickými zbraněmi nejsou, to nejde, to je blbost.
To všechno, všechny tyto zločiny, vyjdou najevo a doufám, že se pak bude popravovat - že popravíme všechny tyhle ksindly, co nás teď táhnou do války a chtějí podporovat ukrajinské Azovce a podobné zrůdy a zatajují, že covid vakcíny jsou jed a genocida. Prý se u očkovaných rozvíjí porucha imunity, jakou mají lidi s AIDS.
Všeho do času. Dojde na ně. Rusko je naše naděje, že všechny tyhle svinstva vyplují na povrch.
Kdyby byl prezident USA Trump, tak čekáme, kdy s Putinem vybalej mimozemšťany a nebudeme se válet v takových sračkách.


Místo toho tady budeme uvažovat, že by Polsko, Česko, Slovensko a pobaltské státy šly proti Rusku - nápad ze zlé paralelní reality, ze zlého psychedelického snu.
Jestli se do toho pustí, to bude masakr. Naši český vychlastaný, nebo NWO uvědomělí polomuži, co hrají playstation tak maximálně, bez vojenského výcviku budou verbovaný proti Rusům?
Že by se teprve tehdy ozvali a sundali vládu, když půjde čecháčkovi o život?
A nebo tam nadšeně půjdou, někam na frontu, nebo jak si to představují? Pak by se vymlátili rusofobové a udělala by se přirozená národní čistka, stejně by vyhráli Rusové.
Naše země už nemá vojáky, jen NATO žoldáky a jeblý nacíky, ti nemají šanci vyhrát.
No, ale pak by Rusové museli obsadit naše země, takže by bylo vymalováno, věřím, že už na věčné časy.

Když tu zakazují ruské autory a ti nás pak posílají do pekel, že nás neměla Rudá armáda osvobozovat, tak by to bylo fér, protože takový haldy jsem si neuměla představit ani ve zlém snu.

Uvidíme, kam se to došine.
Planeta totiž vydává vysokofrekvenční energii, která stimuluje a posiluje lidské duše.
Zvláště ty zdravé, pronárodní a neočkované.
Může to dopadnout jinak, nečekaně a méně tragicky.

Musí vyhrát Rusové a začít se rozpadat západ a NWO a umírat očkovaní - tam se začne lámat starý věk, navěky zahyne ta stará zrůda.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter