Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Hlavně je potřeba rozbít globalismus, což je poručenství západu.
Všechny ty organizace jako WHO, OSN atd., to není skutečná planetární rada, to je rada poskoků NWO, kde západní liberální demokracie slouží jako zástěrka pro praktickou nadvládu špíny NWO - satanistů, často židů a SSáků.
To, že je Zelenskyj žid a že proto z principu nemůže podporovat nacisty, ... , kdo alespoň trochu neměl tu čest s touto zrůdností NWO a s jejich strukturami, tak na to třeba skočí. Ale on není "normální žid" - je NWO žid, to je vykotlaná zrůdnost bez jakýchkoliv zdravých základů.

Globalisti NWO chtějí vyšachovat Rusko, ale je třeba zrušit nadvládu západu.
Co je nám platné OSN, které má dvojí metr?

Biolaborky USA a genocida proti Rusům na Ukrajině neexistují a půl milionu Íráčanů nikoho nezajímají, ale jesisinky, tady střílí nacíčky, pozor pozor genocída.
Mariupol byl totiž sídlo té nejčistší demokracie, Azovců, těch andílečků, zabíjet je je genocída pozor pozor.
Američánci zabíjet můžou, ale Rusové né, to né, ti musí být hodňoučký a nechat NATO se srát do jejich země přes Ukrajinu. Kvůli chazarským jeblým vykotlaným židům a nacíkům proti Rusku.

Tak na co nějaké OSN, nebo WHO, která kryje genocidní globalistické zájmy s vakcínou?

To jsou zločinecké globalistické organizace, které straní západu a kryjí jeho zločiny, nic víc.

V Indii prý západ považují za jeblé šašky a Čína je má určitě taky dost na háku.
Já západ taky považuju za děsivě jeblé zrůdy, válečné štváče.
Nechci být jejich součástí a chci, aby se západ stal periferií světa.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter