Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


V dimenzionální realitě dochází k pozoruhodným jevům - kupř. v našem kultickém systému nyní prozařuje ze Země natolik kvalitní síla, že se v našem kultu dokáže udržet Bohyně.
Žena, ve své nezprzněné, neznásilněné, zdravé formě, kdy není sexuálně dehonestována na kus masa, ale je ČLOVĚK.
Slovanské národy mají silný ženský kult, žena má na našich územích přirozenou hodnotu, tradiční a silně ukotvenou, důstojnou, spojenou se zemí.

Bohužel, posledních 30 let se v našich médiích dělá z ženy jen sexuální objekt a jakékoliv projevy žen jsou nálepkovány "feminismem" a NWO globalistické Drakoniánky se tímto pojmem odívají, aby mohly páchat genocidní zlo na lidském duchu.

Přirozený stav ženskosti ve slovanských zemích je ale Bohyně, důstojná bytost, která dokáže zdravě nést zem i ducha.
Tak tento stav "bohyně" je naprosto nový - je vybojovaný doslova, skrze nás místní národní kult už teče přirozeně čistá a důstojná síla ze Země a umožňuje se ženské podstatě narovnat, obnovit lidskou důstojnost.

Dokonce se frekvenčně tento stav dotýká i možnosti přirozeně přijmout mimozemské civilizace, v duchovním prostředí, které dokáže rozprostřít zemská bohyně, to je možné. Ve vizi jsem viděla ještě nějaké zvraty a temné výjevy při tomto momentu, ještě to není stabilní, ale je to velice blízko.
Časem se ta frekvenční hodnota zastabilizuje a věřím, že půjde ještě do vyšších hodnot.

Už ten fakt, že skrze naše území proudí síla ženské bohyně, která je důstojná a umožňuje jasnozřivé setkání s mimozemskými společnostmi, alespoň v informačním poli země, dokazuje, že věc není ztracená, ale spíš že obludnost zrůdností bestialit vrcholí.

Ač jsme bombardováni bestiálními lživými proklamacemi totalitních zrůd a na Ukrajině trpí lidi a jsou vystavováni příšernému násilí, ať Rusové, tak Ukrajinci, tak to, že je umožněn takový stav informačního pole, vůbec neladí s možnostmi definitivního úpadku lidstva v NWO.

Proto očekávám, že se přeci jen podaří pomocí Rusů odhalit zrůdnost satanistických spiknutí.
Prý v Mariupolu mají Azovci zázemí a Rusové brzy získají důkazy o bestiálních genocidách Rusů, kterých se dopouštěli.
Azovci jsou zřejmě hlavní pluk té chazarské mafie, vykořeněné zrůdy, za které se naše protektorátní Fialova vláda tak bije.
Snad se podaří dostat tyto zločinné organizace na světlo světa, tak jako dřív nevěřili uprchlým z koncentráků a chtěli je raději umlčet a pak se ukázalo, že měli pravdu.
Nechci to absolutně srovnávat, neboť se jedná o nesrovnatelné, ale na psychické rovině, moc dobře vím, jak těm uprchlým svědkům zrůdností, kterým nikdo nechtěl věřit, bylo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter