Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:15:43)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Světy liberálních demokracií - západu - jsem během dimenzionální mimozemské války vnímala jako negativní a nepřátelské.
USA a západní Evropa - jednoznační nepřátelé. Iluminátská špína. Jako pozitivní jsem na těch územích vnímala pouze jejich kultické energie a inteligence, které jsou ale v podloží a jsou dobré, kvalitní a správné, ryzí a ve většině případů se s nimi jejich místní obyvatelstvo neztotožňuje, původní kultické spirity jejich národů jsou jim na obtíž a zatěžovali by je etickými požadavky, to oni už totiž vůbec nechtějí a nevyznávají, už jsou totiž plně v moci upírského, parazitického, NWO, žiďáckého zvěrstva, nekromanských zrůd.
To nastartovala v západních zemích církev - nejvíc nekromanská organizace na světě, v tradičním poručenstvu reptiliánů.
To je západ - nekromanská zeblitina určená k likvidaci.
Ať si strčí svoji liberální demokracii hluboko do svých shnilých útrob, my to tady nechceme.

Já byla celou dobu na straně Euro-Asia spolku, civilizaci budoucnosti. Rusko, Írán, Orientální muslimské země, Slovani - a jak nám to krásné fungovalo, civilizační deska dávných kultur, které ctí základní civilizační pravidla, jsou více ve spojení se svými kultickými, čistými informacemi a energiemi.
Nevím jak Čína, jak ta bude hrát roli v budoucnosti, když je očkovaná, tak vymřou, ale Indie bude určitě hrát roli a Afrika taky.
O koho jsem se nikdy nestarala, tak o Latinoameričany a Španěly - ti šli úplně mimo mě.



Civilizační pravda je někde úplně jinde, než co nám tady chtějí prohnilí západní nekromani pořád cpát.

Za chvíli nám budou vyprávět, že nás osvobodili Američani, ale ti dokázali ve válce totální hovno, jenom vyvinuli atomovou bombu a s tím jim pomohli zlý mimozemšťani, prakticky SS nacisty 3. říše porazilo Rusko - SSSR.
Když sem přišli, všichni z nich byli v euforii, tomu věřím a chtěli do SSSR - to bylo dobrovolný, ne že tady byl nějaký smutný únor, jak se nás snaží přesvědčit ty svině.

A hlavně - díky za SSSR v našich zemích, dali nám 40 let, kdy tu nebyli ani židi, ani Američani, ani žádný globalistický svině jako je nějakej Rotschild, který nám chtějí vzít naši zemi, naši duši, naše lidi, naši národní podstatu a udělat z nás nekromanskou kolonii nelidských trosek bez radosti v srdci.
Teď máme s těma sviněma nehorázný problémy.
Už aby je vzal ďas.
Všechny ty fialový zrůdy.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter