Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Na Ukrajině tu Azovskou armádu prý financuje někdo z Izraele a dávají jim nejmodernější vojenské vybavení. Takže to vypadá na velkou finální válku proti NWO.
Prostě si na Ukrajině udělali vytáčecí základnu proti Rusku, když tedy konečně Rusko donutili k akci, tak banditům na Ukrajinu posílají techniku, kterou vydobyli ještě za starých dob, kdy spolupracovali s temnými mimozemskými rasami. Rusko sice bojuje moderně, ale nechce zlikvidovat zbytečně Ukrajince, musí ctít základní vojenskou válečnou morálku a nemůže si dovolit takovou NWO špínu jako protistrana.
Proto je v nevýhodě.
Zároveň je prý morálka ukrajinské armády nízká a proti Rusům se jim bojovat nechce.
NWO klika Zelenského je mediálně nafouknutá, Ukrajinci tu věc považují za válku USA, ne jejich.

Tím vznikla pro Galaktickou federaci kosmologická brána dokořán, získali oprávnění a dle svých slov do války aktivně, i vojensky zasahují - kam jim dovolí hněv a nárok na obrodu ze strany Rusů. Ti jsou v současnosti jejich kůň, protože je to finální válka proti špinavé NWO na tomto světě.
Galaktická federace zaručuje vítězství Rusů. Pokud mají NWO polo-mimozemský vojenský high-tech, tak GF má plně mimozemský high-tech. Stačí jim doslova zmáčknout tlačítko, mačkají ho podle toho, jak se chovají Rusové a jak jsou nespravedlivě ohrožováni NWO tak, že by neměli šanci, tam jim to vyrovnává Galaktická federace.
Rusové mají velkou motivaci, proto věřím, že tato finální válka, která se rozběhla na Ukrajině, povede k celosvětovému ukončení nadnárodního kryptožidovského SS globalistického spiknutí.

Bohužel, těžko předvídat, jak to bude lehké, největším nebezpečím jsou zmanipulované masy očkovaných lidí, kteří klesli ve frekvencích natolik, že v tomto světě definitivně ztratili orientaci a jsou vděční za totalitní vedení a vůči nám, tzv. probuzeným, duchovně rychlejším, zaujímají likvidační stanovisko.
Já vůči nim už taky, přeju si, aby tu už nebyli, protože jsou jak zlý sen.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter