Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

https://aeronet.news/generalni-tajemnik-nato-prohlasil-ze-pokud-jedina-ruska-kulka-zasahne-konvoj-nato-s-dodavkami-zbrani-ukrajine-bude-to-znamenat-aktivaci-clanku-5-washingtonske-smlouvy-a-valecny-akt-utoku/

No a když to nepůjde diplomaticky, přes zavření SSáků, tak to půjde třetí světovou válkou.
NATO si prý vymiňuje, že bude svými auty a svými vojáky dodávat na Ukrajinu zbraně málem až na bojiště a že pokud na ně Rusko začne útočit, tak že to budou brát jako napadení NATO.

No, takže chtějí vyvolat 3. světovou válku.
Ne Rusáci, ale NATO.
Rusáci chtějí denacifikaci Ukrajiny, což je naprosto oprávněný požadavek.
To, že EU a NATO a USA dělá, že nevidí hákové kříže a etnicko-národnostní genocidu Rusů na ukrajinském území a mlčí jak měsíček nad hnojem, co se týká biolaborek, to je věc nacistického globalistického zločinu.

Takže, kdo ví, kam se toto vrtne.

Jestli nepropukne 3. světová, tak by mohlo dojít k diskreditaci SS v USA a sundání Bidena.
To SS USA nechce, tak radši vyprovokuje 3. světovou válku.

V tom případě prý Rusko napadne Polsko, Slovensko a Česko, aby ho získalo pod kontrolu.

No, slovanský kult má svou sílu, tak kdyby k tomu došlo, určitě skončíme pod Ruskem, protože naše obyvatelstvo je sice děsivě nacifikované, ale před Rusy přijde k rozumu.
Otázka je, jak moc u toho NWO zdecimuje naši zemi, protože na nás nezáleží, jsme slovani.

Opravdu by si to ti vlezdoprdelové západu měli uvědomit, že pro SSáky jako Slovani neznamenáme vůbec nic.
To můžou hajlovat, jak chtějí, stejně se jim nezavděčí.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter