Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista a probuzení slovanského kultického podloží - pokračování
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.3.2022 (01:16:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Celá tato záležitost s bio-laborkami USA na Ukrajině má samozřejmě efekt časované bomby.

Co bude snazší?
Sundat Putina, nebo Bidena?
Když Bidenův syn v těch biolaborkách prý jede a Biden vypadá jak ukázková figurína, jak má vypadat postarší SSák.

To by byl převrat. Bidena do vězení a Trumpa za prezidenta!
Pustí Bizona z vězení a připijou si s Putinem na mimozemšťany a začne nový věk.


Navíc to celé ladí s kultickými procesy.
Slovanský kultický systém se aktivoval a sílí. Prozařuju Prahu slovanstvím, to za chvíli frekvenčně znemožní Bradáčové bytí v této zemi.
Slovanský kult se bude dále aktivovat a sílit, protože byl tisíc let zamčený a teď přišel jeho čas. Planeta si nemůže dovolit nechat ležet slovanský kult ve tmách kvůli SSákům. Potřebuje ozdravit celou severní polokouli a začíná u slovanského kultu.
Sibiřský kult je rozsáhlý a na severnější polokouli je dominantní. Vyvažující protipol mu tvoří Americký kult, indiánský, bizon, svobodný duch severoamerického kontinentu. Ten ovšem je stále v oslabení, ale jak se aktivuje Sibiřský kult, podněcuje i severoamerický, aby se probral.
Kulty se mezi sebou neperou, ale podporují se ve své jedinečnosti a v nejvyšší svátosti si užívají vzájemnou dynamiku bytí, ovšem bez konfliktů a násilí. Jsou to svaté, sakrální instance.

SSáci jsou třetí strana, NWO nemá co dělat ani na Sibiři, ani v Americe, ani v Evropě, ani na Ukrajině.
Nás slovany se pokoušeli tisíc let podebrat, abychom zapomněli, kdo jsme, ale nepovedlo se jim to.

Tak, teď aby teda Rusko konečně osvobodilo USA.
Vojensky to je blbý, tohle řešení je náročné.
Bidena na scénu!!!!







<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter