Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magicko - exopolitické pojednání o současných událostech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2022 (18:32:54)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2.2022 >



Svobodný Vysílač
cz24.news
otevři svou mysl

... a další a další weby mají střídavě problémy s existencí a neexistencí.

Hlavně Svobodný Vysílač mám ráda. Inteligentní lidi, chytré diskuze, hluboké přednášky, široký záběr, minimum lží, či snah o ně, upřímný zájem.
Příliš moc IQ

Fakt, já jsem ani nevěděla, že tohle mají u nás na svědomí Rusové.
To je super, že sem míří.

Když tu budou Rusové, přestane se lhát, to je super.
Na co čekáme?
Jupí.


Víc Rusů = víc alternativy

To mám jako číst I-dnes a pouštět si Brožovku večer?
Ste se posrali ne?
Tak já mám vlastní spojení, vykecávat s GF taky není špatné, včera jsem dostala přednášku o Gíze.
No ale co ty ostatní? Chudinky.
Dneska měl být Chvátal.


Stejně tak jsem nevěděla, že vysvětlení, proč drží na hnátě magnet po očkování, jsou schopné dát jen weby, které jsou řízeny Ruskem.
U nás to neexistuje, i kdyby hlavnímu hygienikovi držela na rameni vidlička.
Tak zase jenom Rusko tě spasí, aby si to člověk v tomto prolhaném, slepém, šediváckém a Drakoniánském systému nehodil a věděl, o co jde.

Díky tedy za to Rusko, to jsem nevěděla, že veškeré IQ v naší zemi má na svědomí Rusko.
Rusko má taky sílu všechny ty Draky a Maytry, co nám řídí stát, zničit.
To se mi líbí.
My alternativci asi nevezmeme do ruky zbraně a nepůjdeme je pozabíjet. Ani nevíme kam.
Co ten gestapák, jak zakázal mluvit o Rusku? Kdo má dálkové ovládání do jeho kebulky? Kde sídlí?
V podzemí, v nějaké vile, na Měsíci?

Oprava - jedině Rusko s podporou Galaktické federace může spasit naši zemi.
Už aby tady byli, protože já mám SV ráda a chci, aby tahle alternativa běžela dál.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter