Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Já Q-Annon nesleduju. Celá ta opičárna s Elonem Muskem má údajně být o tom, že si ho Galaktická federace Světů vybrala, aby jim pomáhal.
Že jeho satelitní systém Star-link má tedy vést k technické možnosti nějakého nezávislého vysílání, které se má pouštět Američanům ve smyčce a následně, až vyrobí naprosto bezvadnou galaktickou flotilu, odveze lidi ze země, aby je ochránil před slunečním výbuchem.

Kraviny nad kraviny futrál hovadin.

Celé to vypadá jako tlak na to, aby lidi vyvíjeli svoji mentální sílu tak, že budou svým mentálním procesem podporovat NWO a usnadní skrze svůj souhlas definitivní instalaci totalitního systému.

Potom by samozřejmě spustili to vysílání, které by rozhodilo americké obyvatelstvo, uvrhlo by je do chaosu, zmatku, co se to děje a pak by se jim naservírovala jakási vojenská organizace, jakási pozemská "Aliance", možná by jim i vyskákalo na oko pár modelek z létajícího talíře, aby bylo jasno, že to jsou ti praví.
A začal by terorizační systém NWO, udělali by kultický rituál zmatení mysli, oblbli obyvatelstvo a nastolili nový světový řád s Elonem Muskem.


Naštěstí je to pořád dostatečně přitažené za vlasy, aby se to mohlo takto snadno zrealizovat.
Ale kdyby veškerá alternativa v USA uvěřila Eleně Danaan a Dr. Sallovi, jistě by to tak šlo zařídit.

To "odhalení" obnáší tak krutá fakta, když se o nich zmiňuju, tak tomu asi nikdo nevěří, ale ty reality jsou tak kruté, brutální, úděsné, že se dají naplno odtajnit až tehdy, když přistane Galaktická federace na zem a začne oficiální civilizační výměna informací.
Teprve tehdy mohou mnohé odtajnit, až budeme mít profi vedení, oni nám pak pomohou na psychologické rovině, abychom mohli taková fakta strávit.

Jen likvidace infiltrací z nepřátelských ras obnáší Galaktickou federaci na zemi.
My nemáme metody, jak spolehlivě určit, kdo nemá lidskou duši.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter