Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



A když se ještě jednou pokusím rozebrat "logo" Galaktické federace Světů, tak musím konstatovat, že celé to logo je v první řadě výsměšná DRZOST namířená přímo proti tomu, kdo žere Elenu Danaan.





Nejen, že je to napíchnuté oko nějakou hrozivou strukturou připomínající špendlíky, ale ještě ta smyčka, která se stáčí někam za oční bulvu reprezentuje okultní energetické zásahy NWO na našem energetickém těle, přesně v oblasti očí.
Sama to na sobě velice dobře znám, jsou to ty jejich energetické pečetě, nebo nějaké programy, které nám pouští kamsi na oční pozadí, abychom nebyli schopní vidět reptiliány atd. A ty manipulace se dají pociťovat jako napětí, bolest.

Tyto okultní uzlíky na energetickém těle, na kterých cizopasí NWO, je třeba rozpouštět vědomím.

Okultní, magické, kosmologické principy hrají v celé této věci obrovskou roli.
I to je důvod, proč si NWO nemůže dovolit a vlastně ani nechce používat pojem "Galaktická federace" a lepí k tomu všelijaká světla a světy.
Protože Galaktická federace je "značka", má specifickou frekvenci.
Galaktická federace Světů už je něco jiného.
A když odkloní pozornost od skutečné Galaktické federace, tak tu energii můžou použít pro své účely.
Pokud bude dostatečný počet všelijakých ženských věřit, že Elon Musk je spása, budou podvědomě posílat jeho projektům "požehnání", což se v neviditelném informačním poli projevuje.
Galaktická federace pak bude mít menší možnost zasahovat, protože musí respektovat zákon svobodné vůle, kde je to zkrátka tak, že když je to většině lidí jedno a nevyvíjí žádnou myšlenkovou aktivitu, zato aktivně vystupuje skupina žen, byť zmanipulovaných, jejich aktivní vědomý vliv má váhu.
Je s podivem, kolik ženských vesměs je ochotno uvěřit, že Elon Musk je spása, v Galaktické federaci je každý druhý buzík, že Galaktická federace protěžuje USA a chce je jako vůdce světa.

Na to, že je to NWO, celá Elena Danaan a Dr. Salla, si počínají až "férově". Šíří takové evidentní nesmysly, jsou obklopeni armádním, vojenským odérem, vynechávají spiritualitu, vůbec nezdůrazňují planetu jako živou myslící bytost, která má vlastní vůli ... jejich mimozemšťani vypadají stejně jako lidé, svoje oponenty nehorázně očerňují a neumožňují myslet, je to tak strašně neuvěřitelně průhledné, blbé, urážlivé, popírající všechny děje, co se doposud děly.
Jsou to ještěrky, oni lepší nebudou.
Evidentně nemají na chytřejší imitaci.
Jsou prostě otevřeně hnusné, nechutné, totalitární NWO s výsměšně drzým logem, kterým říkají:

Přesně takovým hnusným sajrajtem ti nabodneme očičko a zmanipulujume vidění. Mrky mrky mrk.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter