Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A myslím si, že "Galaktická federace Světla", nebo "Galaktická federace Světů" jsou takto pojmenovávány kvůli tomu, aby se vyhnuly označení "Galaktická federace" bez jakýchkoliv přípon.
Protože GF bez přípon, světel a světů, je realita. A NWO se nemůže představovat jménem reálné organizace, která je proti nim zaměřená.
Tak se mi taky představili, tak se nazývají, žádné světla a světy za jménem své organizace nepotřebují.
GFS je výmysl a prácička NWO.

Lidi by měli mimozemšťanům z GF posílat aktivní přání, že chtějí zničit ilumináty, globalisty, všechny tyto otřesné technické instalace, které nás mají za cíl zotročit a totálně kontrolovat naše životy a mysl.

Místo toho nanynky věřící, že Elon Musk pro ně dělá něco dobrého, posílají podpůrnou energii přímo NWO, aby měli víc sil a nic jim nebránilo.

To jsou takový kokotský plány, oni věří, že Amíkům bude někdo 10 dnů ve smyčce pouštět nějaké odhalení.
Ne, nebude a tímto stylem to nejde.
Rozhodilo by to společnost, pro většinu lidí by to byl děsivý zásah do jejich životů, nevěřili by, že zprávy pochází od přátelského zdroje.

Elena Danaan je zkrátka drzá, hrubá, výsměšná síla od NWO. Akce plazů, bezskurpulní sprostota.

Je třeba před nimi varovat, jak před Allatrou.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter