Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přechod do vyšších sfér a proč Galaktická federace usiluje o civilizační kontakt
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.2.2022 (16:23:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 








V diskuzi na youtube, pod videem Hany Borovské o Eleně Danaan, se vyskytly poznámky na symboliku "loga GFS (Galaktické federace světů)", jak je propaguje Elena Danaan a také sdílený postřeh, že Elena má plazí oči v některých momentech svých videí.
Je pravda, že mně je celá Elena extrémně nepříjemná a celá ta symbolika kolem ní a Dr. Sally je podle mne absolutně typické NWO.
Židovská hvězda, pyramidy, německá orlice, NASA, obsahy videí jsou naplněné vizuálem hollywoodských sci-fi mlátiček, všude samí vojáci, násilí, technika, Elenin hit na podporu hrdinům je prostě příšerná popová patetická slátanina, bez rytmu a nápadu.
Ne na všechno mám vyloženě nějaké racionální argumenty, o přesné symbolice, ale září z toho amorální nehoráznost, která se kolikrát i těžko pojmenovává.

Ale zkusím zareagovat na ty Eleniny oči a symbol GFS.

Tak nejdřív Eleniny oči z okamžiku videa, kde je prý má:





Je to tam vidět, úzká plazí štěrbinka.
Otázka je, nakolik to dělá přirozené zkreslení kamery, lom světla atp.
Nicméně něco takového hnusného z ní podprahově vnímám non-stop.
Klidně může být repti-potvora.
Rozhodně to není hodná holka, za kterou se vydává.
Její oči jsou ve své podstatě velice tvrdé, stačí si too všimnout, je to tvrdá hráčka, třeba je to Dračica, co se občas neuhlídá a mává zlým plazím pohledem.



No a teď k tomu jejímu slavnému buzi uskupení Galaktická federace světů a jejímu hnusnému, vlezlému logu, které leze do oka a dělá si na něj nároky:







To logo je hnusné, jasně symbolizuje oko a do něj trčí nějaké černé kolo, připomínající námořní minu, špendlíky, odkazuje to na kontrolu mysli, to je ta asociace:

zásah do vědomí (oko), násilná manipulace


Opět to ladí všechno s NWO agitkou o ovládání obyvatelstva, nejnovejší trend a vývoj je k absolutnímu ovládnutí lidské mysli a života, tam směruje NWO přes totalitní systémy satelitů na oběžné dráze a plně pokrytého zemského povrchu (Elon Musk)





Snaží se legalizovat tento násilný nevkus a invazi NWO do našich mozků přes jakousi Galaktickou federací světů. Už roky nás těmito rádoby futuristickými myšlenkami masírují přes reklamy - O2 třeba.
Jde ale jen a jen o násilnou invazi, ovládání mysli, zotročení.

Je to NWO a výsměch a podvod.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter